Het antwoord op dit soort vragen luidt altijd 'ARBO'. De kraamverzorgster mag niet bukken als ze de hechtingen daar beneden checkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef beeer het volgende:
Wat is het voordeel van een verhoogd bed? Het houdt het zwangere wijfje vast in bed? Aardstralen bereiken je beter? Je kunt je de hele nacht klemzuipen zonder uit bed te hoeven komen?
Streepjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Quir het volgende:
Nou, een simpele trui. Maar iedere keer als ik 'm wou bestellen verdween 'ie van de site.
Daar kwam ik net ook al langs, maar ik heb al 'n jas voor deze winter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Streepjes!![]()
Dit is een leuke jas:
[ afbeelding ]
Je kunt nooit genoeg jassen hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Daar kwam ik net ook al langs, maar ik heb al 'n jas voor deze winter.
De hechtingen natuurlijk. Dat had ik kunnen weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het antwoord op dit soort vragen luidt altijd 'ARBO'. De kraamverzorgster mag niet bukken als ze de hechtingen daar beneden checkt.
Oh, die is leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat ik toch niet in de bui ben om iets zinvols te doen... Deze sjaal, Claudia!
Ja, die heb ik ooit meegenomen uit Sicilie. Maar volgens mij las ik ergens dat je alzheimer krijgt van perculatorkoffie en toen ben ik maar opgehouden dat ding te gebruikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:09 schreef Gellius het volgende:
Is die percolator wel de jouwne, IR?
Hier waait het alleen maar heel hard. En ik zou op de fiets moeten, ware het niet dat ik had afgesproken thuis te werken vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:17 schreef Gellius het volgende:
Ik wou gaan lopen vandaag.. Het giet!
Het waaide hard, maar was fijn fietsweer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:52 schreef Gellius het volgende:
Tsja, toch maar gefietst. Ik zag een gaatje.
Leuk is misschien het verkeerde woord. Goed is misschien beter. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom het voorheen niet strafbaar was om zonder toestemming in andermans bezit te gaan wonen en dit tevens te versjteren.quote:
Dat volgt uit het verbod om woningen leeg te laten staan / te laten verkrotten, en de kennelijke onwil van de handhavers om in te grijpen. Op een gegeven moment ontstaat dan het recht voor omstanders om in te grijpen - voila, kraken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Leuk is misschien het verkeerde woord. Goed is misschien beter. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom het voorheen niet strafbaar was om zonder toestemming in andermans bezit te gaan wonen en dit tevens te versjteren.
En welk bevoegd persoon heeft bepaald wanneer dat recht voor omstanders ontstaat, vraag ik mij af... Als ik zo de foto's uit de jaren tachtig zie van de krakersrellen dan denk ik: hoe heeft zo'n benepen tegencultuur zich kunnen beroepen op een dergelijk recht en hoe is het mogelijk dat men dit zo lang heeft toegestaan? Het was waarschijnlijk de tijdsgeest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef sigme het volgende:
Dat volgt uit het verbod om woningen leeg te laten staan / te laten verkrotten, en de kennelijke onwil van de handhavers om in te grijpen. Op een gegeven moment ontstaat dan het recht voor omstanders om in te grijpen - voila, kraken.
En daarna verwordt dat weer tot een geperverteerd recht met alle gevolgen van dien, maar dat terzijde.
Nou, ik heb het ook niet zo op het gros van de krakers, hun vaak flinterdunne idealisme en hun 'cultuur', maar het was meer de vrees voor krakers die een doel diende. Als kraken illegaal wordt, heeft anti-kraakbewoning veel minder zin. Als kraken illegaal wordt, is het voor eigenaren weer een stukje makkelijker om panden eindeloos leeg te laten staan. Dat Rijksmonument waarvoor je nooit een sloopvergunning zult krijgen kun je makkelijk leeg laten staan tot het zo erg verkrot is dat iedereen zal erkennen dat restuareren onbegonnen werk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef zodiakk het volgende:
Leuk is misschien het verkeerde woord. Goed is misschien beter. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom het voorheen niet strafbaar was om zonder toestemming in andermans bezit te gaan wonen en dit tevens te versjteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |