Ik jou ook nietquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er van tussen mensen. Nog even wat doen, en daarna bedrijfs uitje. En nee, ik ga dan niet mobiel zitten fokken tijdens het eten enzo
Graciasquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ga toch maar eens je fobo checken
Haha je bent de tweede al vandaagquote:
Moet dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Wil je niet beledigen,maar echt fap-voer staat dr niet in he
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaagquote:
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha je bent de tweede al vandaag
Sorry hoor, maar als je geen topic wil openen ben je of lui, of je vindt jezelf te goed daarvoor
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaag
Goh,das lastigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaag
quote:
Ja dat was optie 3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.
Bij jou niet, hèquote:
Waarom? Voor rukkende pubertjes ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je lokt het zelf uit,als je geen fap-voer in je fobo hebt
Gefeliciteerd met de jongste uit het gezin trouwens (wie dat ook mag zijnquote:
Kijk,je begint het te snappenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Voor rukkende pubertjes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |