abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:08:21 #91
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73715364
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73715375
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
Maar het probleem met dat soort mensen is dat ze gedurende de cursus over hun grenzen heengaan, ook aangeven dat ze er veel aan gehad hebben, maar vervolgens na een paar weken weer in hun eigen patronen terugvallen.
pi_73715392
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:

[..]

Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.
Ze moeten het zelf weten, het is mijn geld niet. Maar dat kun je beter besteden aan andere dingen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:08:58 #94
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73715398
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Het is geen doekje met argusogen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73715410
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:

[..]

En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.

Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:34 #96
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73715448
quote:

[..]

En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Wat is het alternatief? Thuis in je eentje voor de bank gaan zitten kniezen bij Popstars? Nee, dat helpt...

Misschien kun je elke afwijzing als een leerervaring bekijken waar je sterker uitkomt omdat je iets over jezelf te weten komt. 't Is net als met een loterij: if you don't play at all, you are never going to win.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:11:17 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73715473
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.

Het is die slachteroffer-toon van je waar niemand écht iets mee kan. Je maakt de indruk dat De Mensheid maar moet veranderen, omdat dat jou beter zou uitkomen. Niet alleen moet je doorhebben dat dat gewoon niet gaat gebeuren, je moet ook gaan inzien dat dat niet de manier is om jouw probleem op te lossen.

Dit is al veel vaker door veel meer mensen gezegd, overigens. En het wil maar niet postvatten bij je. Je wentelt liever in je angst-doordrenkte denkwereld, want die ken je tenminste. Om de link met het topic weer even te maken: je moet uit je comfort zone om veranderingen teweeg te brengen, dus hou op met dat sneue zielige tranentrekkende slachtoffertje spelen. Dáár begint het voor jou.
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:11:57 #98
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73715503
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.
Beggars can't be choosers.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:12:05 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73715508
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer.
Ja sorry ik was even vergeten dat je je meisjes liever wat jonger hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:12:10 #100
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73715516
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.
Dat was idd hetgeen je uit die post moest halen ja. Prima.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73715521
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...

Geen enkele vrouw zal aangeven dat ze eigenlijk een enorme klootzak wil, maar toch zie ik genoeg vrouwen achter enorme klootzakken aanlopen.
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert :p
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73715537
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.

Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
pi_73715554
quote:

[..]

Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:13:09 #104
167595 mirved
Infobesitas
pi_73715556
quote:

[..]

Hoho! ik gaf enkel voorbeelden, ik zit gelukkig niet in zo'n situatie Ik kan me enkel voorstellen hoe het is voor bepaalde mensen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:13:30 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73715564
quote:
Je moet als antisociaal type ook niet in je eentje in een kroeg gaan staan en daar meisjes aan gaan staren. Ga eerst een teamsport of een andere sociale hobby doen. Daar heb je sowieso veel meer succes mee dan suffe regeltjes die gewoon compleet tegen je persoon ingaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')