Meiden hebben geen zin om naar jankzakken te gaan luisteren als ze in een kroeg staan ofzo. Dat gaat dus echt niet gebeuren. En de voornaamste reden dat er niet meer verkrachtingen gebeuren is omdat mensen die om wat voor redenen hun seksuele ei niet kwijt kunnen gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Aanrandingen? WTF? Doen maagden dat? Die weten toch niet waar dat ding van ze in moet?
Nee zo ben ik absoluut niet. Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst. Wat frustrerend is, maar ik ga niet lopen zeggen dat ik haar toch al niet wilde ofzo wtf. Want ik blijf masturberen en aan 'haar' denken daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Is dat op mij bedoeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?
Volgens mij hebben we het dan meer over een groep mensen zonder respect dan over mensen die maagd zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachting
Je zou het moeten betreuren dat de tegenpartij niet zoekt wat jij bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst.
Je wil iets van een Virgin Awareness Day?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Had je niet zo'n ontknaap-service voor de Schenkstroopjes onder ons ?
Bedoel niet dat jij dat doet perse hoor, maar je hoort wel eens dat types zo'n afwijzing niet kunnen hebben. Tja, is jammer maar niet een hand vol maar een land vol zegmaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef HgN-ex het volgende:
Is dat op mij bedoeld?Nadere uitleg, het was dus een grapje, zij had dat droge antwoord totaal niet van mij verwacht
Na wat verder praten hebben we er ook om gelachen
Het was ook niet echt een afwijzing, ik peilde meer of haar geflirt met mij wat inhoud had, en dat was dus niet zo
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoor
(en al helemaal niet voor betalen jeez.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |