quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Als je door een bitchshield heen wilt komen is et belangrijker dat je DHV (demonstration of higher value) laat zien. Dat kan door middel van een negg, verbaal en non verbaal, en je hebt nog meer dhv'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe gaat dat 'door een BitchShieldtm heen gaan' eigenlijk precies in zijn werk?
Het is dus eigenlijk Good Cop, Bad Cop spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.quote:
Welke field reportsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Ik wed dat jouw scepsis met gemák voor een fenomenaal BS zal worden versleten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.
Ik ben bang dat ik een echte bitch ben. Nou ja. Kan ik ook wel mee leven, in deze context.
Kan dus ook alleen maar dat shield zijn, leer ik nu. Verwarrend allemaal heur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Dat is toch ook maar 1 klein aspectquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoor
Over welke fieldreports had je et nou dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.
Ik denk dat je er nog versteld van zal staan. Ook al is de bedoeling dat als je een goede PUA bent dat ze et nooit door zal hebben dat je er 1 bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef erodome het volgende:
Ik vind het maar allemaal een raar gecompliceerd gedoe met al die termen enzo, al dat kunstmatige gedoe van zo en zo moet je doen, lijkt me echt helemaal niets.
Maar misschien moet ik het eens spontaan meemaken dat iemand met zo'n achtergrond het probeert bij me, als ik het zo lees dan denk ik niet dat ik er warm voor zal lopen, maar wie weet hoe dat irl is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |