abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:14:24 #1
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73711190
Deel 224

Babietjes
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 20-10-2009 20:10:08 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73711919
ff ongegeneerd

Tess heeft vanancht oningebakerd geslapen Wel in een slaapzak met haar armen vastgespeld aan de slaapzak, maar toch.. Vanmorgen wilde ik eht weer proberen alleen dat was geen succes... Mevrouw liep te gillen en te keten. Toen ingebakerd en toen sliep ze in no-time.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:37:34 #3
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73712059
Wat goed van Tess

Lennon heeft net in een autotstoel gezeten ipv de mc, hij vond het harstikke leuk. Ik hoorde hem steeds geluidjes maken achterin en om zich heen kijken. HIij is vandaag wel een beetje mopperig/snel verveeld. Kwijlt als een gek, allemaal door de tanden denk en hoop ik. Zo is hij anders nooit. Hij heeft vannacht wel weer helemaal doorgeslapen.
Make love, not war ☮
pi_73712092
voor Tess

Ik doe even ongegeneerd mee voor Timo Hij heeft vannacht voor het eerst de complete nacht doorgeslapen zonder tussendoor wakker te worden voor een speen.. 21:45 laatste voeding, rond 23:00 sliep hij en 07:15 weer wakker Gisteren ook zoiets, maar toen tussendoor wel nog wakker voor zn speen..
pi_73712104
Fijn Vicky!
En op zich prima toch, als je het zo kunt afbouwen. Eerst 's nachts, en dan langzamerhand ook overdag. (is er eigenlijk een max leeftijd tot wanneer je ze mag inbakeren?)

En wow Timo! wat fijn ook voor jullie!
pi_73712113
Even een egopostje...we komen net terug van het wegen en Driekus is in een week tijd wel 5 hele grammen aangekomen . Dus hij zit nog steeds niet op zijn startgewicht. En het cb gaf wel aan dat het vaker voorkomt bij borstvoedingskindjes, maar het zit me niet lekker. Hij drinkt goed, luiers zijn goed, hij is in de lengte gegroeid, dus allemaal tekenen dat het goed gaat, maar toch. Vorige week ging het groeien nog zo goed. Bah, baal er gewoon stevig van en ik weet wel dat ik er weinig aan kan doen, maar toch.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:40:26 #7
114177 Diaan73
pi_73712162
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef mefke79 het volgende:
Even een egopostje...we komen net terug van het wegen en Driekus is in een week tijd wel 5 hele grammen aangekomen . Dus hij zit nog steeds niet op zijn startgewicht. En het cb gaf wel aan dat het vaker voorkomt bij borstvoedingskindjes, maar het zit me niet lekker. Hij drinkt goed, luiers zijn goed, hij is in de lengte gegroeid, dus allemaal tekenen dat het goed gaat, maar toch. Vorige week ging het groeien nog zo goed. Bah, baal er gewoon stevig van en ik weet wel dat ik er weinig aan kan doen, maar toch.
Hmm ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. De volgende keer is hij gewoon goed gegroeid hoor!!!
Make love, not war ☮
pi_73712261
Mefke, vervelend! En je zegt het zelf al, alle tekenen zijn er dat hij genoeg binnen krijgt, maar kan me voorstellen dat het toch niet echt lekker zit. Volgende week is hij vast meer gegroeid!
pi_73712444
Ca.ra, wat fijn dat de medicijnen zo snel aanslaan! Hopelijk heeft Thomas dan binnnkort helemaal geen last meer!

Tess! Grote meid, goed joh (Jula, ik geloof dat het niet meer mag als de kindjes kunnen rollen)

Diaan, fijn dat Lennon het stoeltje zo leuk vind!

Timo aan het doorslapen Lekker zeker Chan? Maar met de BV, kreeg je niet enorme stuwing? Dat heb ik hier al als ze er eens 5u tussen laat ipv 3...

Mefke, balen! Maar het klinkt verder wel alsof Driekus goed drinkt. Misschien had hij gewoon alle energie nodig om de lengte in te gaan. Volgende week nog een keertje wegen en dan is het vast alweer heel anders
Lotte!
Noah!
pi_73712453
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef Jula het volgende:
Fijn Vicky!
En op zich prima toch, als je het zo kunt afbouwen. Eerst 's nachts, en dan langzamerhand ook overdag. (is er eigenlijk een max leeftijd tot wanneer je ze mag inbakeren?)

En wow Timo! wat fijn ook voor jullie!
In principe mag je inbakeren tot ze kunnen rollen.

Mefke

wat goed van Timo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73712878
O dat is balen Mefke, maar zolang hij tevreden is is het prima toch? Was vanmorgen nog op visite bij iemand, dat kindje is 3 en halve week nu, en 60 gram boven het geboortegewicht, dus zo gek is het niet.

Timo! Super man!!! Lekker geslapen dan Chan?

Tess lekker geslapen, goedzo!

Ik zal eens kijken of ik het postertje kan opsnorren. Mits mijn levend wekkertje niet afgaat....

Edit: het is een pdf-bestand, ik krijg hem niet ge-upload....
En ik weet niet hoe ik het type bestand kan wijzigen.....
Als iemand het wel weet dan gil eens even....

[ Bericht 18% gewijzigd door XXXKarinXXX op 15-10-2009 14:09:52 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73714788
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dat is balen Mefke, maar zolang hij tevreden is is het prima toch? Was vanmorgen nog op visite bij iemand, dat kindje is 3 en halve week nu, en 60 gram boven het geboortegewicht, dus zo gek is het niet.

Timo! Super man!!! Lekker geslapen dan Chan?

Tess lekker geslapen, goedzo!

Ik zal eens kijken of ik het postertje kan opsnorren. Mits mijn levend wekkertje niet afgaat....

Edit: het is een pdf-bestand, ik krijg hem niet ge-upload....
En ik weet niet hoe ik het type bestand kan wijzigen.....
Als iemand het wel weet dan gil eens even....
*GIL*
http://www.pdftoword.com/
Lotte!
Noah!
pi_73715881
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wat goed van Tess

Lennon heeft net in een autotstoel gezeten ipv de mc, hij vond het harstikke leuk. Ik hoorde hem steeds geluidjes maken achterin en om zich heen kijken. HIij is vandaag wel een beetje mopperig/snel verveeld. Kwijlt als een gek, allemaal door de tanden denk en hoop ik. Zo is hij anders nooit. Hij heeft vannacht wel weer helemaal doorgeslapen.
Wij zijn nu ook aan het rondkijken voor een autostoeltje. Bij sommige kun je van die hoofdverkleiners erbij kopen, is dat nodig eigenlijk??
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:29 #14
114177 Diaan73
pi_73716410
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wij zijn nu ook aan het rondkijken voor een autostoeltje. Bij sommige kun je van die hoofdverkleiners erbij kopen, is dat nodig eigenlijk??
Geen idee... ik heb nog een Römer King van Twan, daar zit het niet bij. Ik wil er nog eentje bij hebben omdat we nu 2 auto's hebben en denk er nu over om die van de Hema te kopen.
Make love, not war ☮
pi_73717518
Goedzo Tess.

Chan wat fijn dat er bij jullie ook iets van een lekker ritme begint te komen.

Mefke M'n dochter zat hier de eerste maand ook pas 50 gram boven haar geboortegewicht.
De tweede maand was ze 1300 gram aangekomen.
Komt denk ik wel vaker voor dan.
Ik voelde me daar ook heel onzeker door, maar ze at en plaste ook gewoon goed.

Wij moeten woensdag weer. Ik ben benieuwd. Ze zit nu in mt 62 dus ze zal wel gegroeid zijn.

Ongelooflijk hoe snel die kleintjes veranderen op een paar weken tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73717558
wat een moppie Urla!

Tess slaapt nog steeds niet... ze is al vanaf een uurtje of 12 wakker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73718143
Vicky, wat goed van Tess!

Lennon, leuk he, naar buiten kijken!

Timo, wat stoer!!!

Mefke, kan hij niet deze week zn energie in de lengte hebben gestoken ipv in zn gewicht? Ik roep maar wat hoor... Misschien is hij volgende week gewoon weer lekker gegroeid!

Urla, wat een ander koppie al zeg!

Tess, ben je aan t donderjagen meisje?

Wij hadden een niet zo lekker nachtje, Iris kwam wel 3 keer voor een voeding... en tegen de tijd dat het 6 uur was, was ik op. Ze heeft een groot deel van de ochtend gehuild en dan ga ik me daaraan ergeren en dat werkt vast ook niet echt. Want dat zal ze wel oppikken en daar ook op reageren... maar goed.
Ze was vanmorgen ergens tussen half 6 en 6 aan het brullen en is dan niet stil te krijgen (uur ervoor nog gedronken), ze wordt pas stil als we haar uit de inbakerdoek halen... maar in een slaapzakje valt ze niet in slaap... .
Terwijl ze dus de rest van de nacht er wel ok in slaapt... net alsof ze dan vindt dat ze lang genoeg in die "dwangbuis" heeft gezeten... (kunnen baby's dat denken...?!).
Fake it till you make it...
pi_73718296
Ik denk dat ze te lang wakker geweest is.
Ze ligt in bed te piepen en ik laat haar nu ff gaan.

Oei, pittig nachtje Nijna! Hoop dat komende nacht beter gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73719823
Oei Nijna, dat klinkt zwaar! Hopelijk gaat het snel beter!

Urla, wat een schatje zeg

Mijn dikkie is met recht een dikkie...met 3.5 week nu 4300gram (geboorte was 3400gr)
Lotte!
Noah!
pi_73719841
Urla wat een lief koppie

Linda ik had geen last van stuwing, maar dat had ik voorheen wel als Timo er 5 uur of zo tussen liet ineens... Maar hij heeft het eigenlijk heel netjes opgebouwd, elke week een uurtje meer er tussen.. Dus mn borsten zullen er wel aan gewend geraakt zijn?
pi_73721402
Wat een droppie Urla!

Mefke: mijn zoontje was na 4 weken eindelijk weer op geboortegewicht. Ook bv gegeven toen. Daarna is hij echt gaan groeien. Nu, 2 maanden later 2,5 kilo zwaarder

Hij groeit zo ongelooflijk hard. Hij is net 3 maanden en hij zit nu in maat 68.... Winterjas zelfs 74...
pi_73726146
Lol die kleine ligt te "kletsen" met papa. Straks voeden, dan kan ze nog ff van zich afmeppen in de box en dan hoop ik dat ze een iets langere ruk gaat maken vannacht, ben er zo aan toe. Want dit geklooi duurt al even...
Fake it till you make it...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:28:09 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73729303
Mefke, het kan ook nog zo zijn dat hij de vorige keer niet net geplast had en nu wel net voor het wegen, dat scheelt al gelijk een hele boel als ik die luiers zo eens voel af en toe.

Hier vanmorgen weer een bezoekje van de fysio gehad.
stinkie en ik vonden dat het nog niet echt op schoot en dat klopte ook wel. Oscar is zo sterk en zo hardnekkig in zijn voorkeur (mede door de knobbel op zijn spier) dat de oefening die we deden helemaal niet goed wilde. Het moet een combi zijn van zijwaards en achterwaards maar dat wil hij totaal niet
Nu dus eerst maar goed zijwaards rekken en dan gaat het als het goed is over een paar dagen beter met die combi beweging.

Gelukkig zet het wel echt meteen zoden aan de dijk want vandaag heeft hij een hele tijd op rechts naar de mobile liggen kijken terwijl hij dat eerst nauwelijks deed!
Ze heeft me nu geleerd hoe ik hem op en bepaalde manier vast kan houden en kan rekken en dat moet dan een paar keer per dag gedaan worden.

Wat ik ook wel frappant vind is dat hij na zo'n sessie met de fysio veel beweeglijker is als hij daarna in de box ligt. Net alsof hij veel vrijer kan bewegen met zijn nekje wat losser.
Maandag komt ze weer.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:49:25 #24
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73730315
Nijna, hopelijk valt ze vanavond wel lekker in slaap in de bakerzak!

BE, wat fijn dat de fysio aan huis komt eigenlijk he! Vind Oscar de oefeningen wel ok?

Mefke, hopelijk is Driekus als je de volgende keer gaat wegen wat meer aangekomen. Je kan toch altijd even binnenlopen bij het cb om te wegen?

Urla, je meisje is lekker gegroeid zo te zien

Wij moeten ook voor een autostoeltje gaan kijken. Isis vind het ook echt niet leuk meer in de maxi cosi.
pi_73730642
BE, dat klinkt goed! We gaan hier ook naar de fysio, maar eigk vind ik dat we er niet zoveel aan hebben. Ze geeft geen oefeningen mee, ja steeds dezelfde, aan de niet-voorkeurskant hangen met je gezicht en dat een paar minuten volhouden. Nu heb ik hem in de doek en laat ik hem steeds naar zijn niet voorkeurskant kijken door mijn hand aan de andere kant te houden. Ik hoop dat dat ook een beetje werkt.

Mefke, bij ons duurde het ook even voor hij weer op gewicht was maar daarna! Spekkie

Mooi meisje Urla.

Kobus was gisteravond enorm van slag, en maar huilen. Ik dacht dat het door de drukte van de meet kwam, maar vanavond was het weer bal. Zo enorm huilen heb ik nog niet gehoord. Hij wilde alleen maar bij ons. Uiteindelijk heb ik hem in de doek gedaan en hij viel meteen in slaap.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')