Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef ElectricEye het volgende:
Zaag eerst die klimop maar eens door, vlak boven de grond. Koning Winter er overheen en dan zit-ie voor het grootste deel al los en zal het met de lekkage wel mee gaan vallen.
Door de helft, 150 euro vind ik wel genoeg voor een tuinman.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef Flurry het volgende:
Tering en dan rekent ie ook nog dagen van 10 uur? Lijkt me wat overdreven... die prijs kan prima door de helft.
Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
Klimop droogt in als het dood is... echt ongelofelijk sterk spul!Enige manier is om het voorzichtig tussen de dakpannen los te knippen en weg te halen en niet als een debiel te gaan trekken...
Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
Als de uurprijs 31 euro is is de uurprijs 31 euro. Dat hij met zes man wil komen is zijn probleem. Er is geen uurprijs per persoon afgesproken lijkt me.
650 euro lijkt me behoorlijk aan de hoge kant in ieder geval.
Nja je klimop zal er niet uitwaaien maar je hebt wel gelijk... hij zal er toch een keertje uit moeten, dus dan maar beter een beetje snel voordat hij meer schade aanricht door wat voor reden dan ook...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die worteltjes kunnen wel kapot vriezen en dan zit hij losser.
Moet er niet een storm overheen gaan trouwens, dan is het wel lullig, bedenk ik me net!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Danny geef toe het is extreem aan de hoge kant en niet behoorlijk aan de hoge kant
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef 3keernix het volgende:
Heb je aangemeld voor Underkoffer in Nederland
Zeg dat dit niet waar isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ging akkoord met een uurprijs van 31 euro, denkende één persoon is meer dan zat.
Kijk voor mij is het nu teveel werk omdat er binnen nog zoveel moet gebeuren en ik niet nog maanden tegen een rommeltuin aan wil kijken. Ik heb ook nog te weinig tuingereedschap (grasmaaier dus ook nog niet voor het hoge gras). Maar iemand die dit dagelijks doet die heeft routine. Maar die routine zie ik helemaal niet terug in die prijs.
Volgende keer pak ik het zéker anders aan, maar ik ben nieuw in deze regio en voel me overdonderd door veel dingen.
Kijk ik heb uiteindelijk gezegd: met één man is het prima te doen dus ik kijk wel hoe ver we komen (ik help zelf maar mee). Dus voor één dag gereserveerd en dan blijkt wel hoe veel of hoe weinig werk het zal zijn. Ik heb uiteindelijk maar doorgepakt omdat ik die klimop er uit wil hebben en het hoge gras me de keel uit hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |