abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249494
Streamverslagen 26-02

Schrijf hier alleen de verslagen. Opmerkingen en commentaar kunnen in een ander topic gepost worden. Ik kan, wil en ga niet 24 uur kijken, dus wie aan kan vullen wordt van harte uitgenodigd.

------------------
Pak een pot zout, relativeer en blijf lachen!

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 26 Februari 2000).]

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249495
9:00 Iedereen slaapt nog. Er is al een uur niks gebeurd. De camera staat op de slaapvertrekken. Af en toe een beeld van Seki op de bank. Het geluid heb ik deze keer zelf maar uitgezet. Snurken is niet het meest aangename geluid
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249496
20:05 Ik ben weer even terug.
Ik hoor een hoop muziek en ik zie in ieder geval Es en Tessa buiten. Tessa en Es dansen op de muziek.
Willeke is in de bus en zegt dat Iwan wel frietjes moet eten.
Aziz staat buiten een beetje verloren in de hoek.

20:10 Tessa en Willeke dansen samen. Es staat bij het hek op de maat van de muziek te zwaaien. Als de muziek stopt, gaan zij vrolijk door met zingen.

20:20 Er wordt Seki, Seki geropen. Seki zwaait uitbundig. Es blijft doordansen op de muziek.

20:25 Es en Bart zitten weer samen in de slaapvertrekken. Es vertelt wat leuks en Bart klinkt niet echt enthousiast. Hij reageert heel tam op Es.
Ze gaan het weer hebben over de manier waarop het probleem opgelost moet worden. Es begint hierover.

20:30 Bart en Es praten over van alles en nog wat. Ze zijn wel afgezonderd van de rest. Op de achtergrond hoor je ook geluiden. Klinkt gezelliger.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249497
20:35 Bart gaat thee halen voor Es en hemzelf. De anderen doen het spel van de eeuw. Es vraagt vanuit de slaapvertrekken aan Aziz of het goed gaat en wat hij aan het doen is.
Seki heeft zich gedouched en kleedt zich weer aan.

20:40 Bart is weer terug bij Es.
Es: "Ik heb nooit spijt gehad van dingen die ik heb gedaan. Ik zou wel willen dat dingen soms anders gingen"

20:45 Bart en Es wisselen Engelse zinnen uit.
Redactie:"De laatste buspassagier kan zich bij de psycholoog vervoegen"
Ze praten nu over het Nederlands en dat de nieuwe Nederlandse spelling onduidelijk is.
Mag de camera naar de andere vertrekken aub.....
Bart wordt een beetje melig en een beetje agressief.
B:"is dat fout?"

Geluid valt geregeld weg.
Aziz komt binnen en schrikt even. "is dit prive?" Nee, zeggen Bart en Es.
Aziz komt erbij zitten.

20:50 Aziz moet zich meer in de groep laten zien. Hij moet trots zijn op wat hij heeft bereikt en dat toont hij niet. Volgens de psycholoog dan.
Az:"Er zijn best bepaalde dingen goed aan mij, en dat toon ik weinig"
Aziz vertelt aan Bart dat het moeilijk is om jezelf weer groot te houden als een relatie kapot gaat.
Geluid valt vaak weg, dus het is niet echt goed te volgen.
Aziz en Bart praten over de moeilijkheden om het verdriet te verwerken. Pfffff, ik wil nu wel wat anders horen

20:55 Jop is er nu ook even en brabbelt wat. Hij gaat gelijk weer weg.

21:00 Antonette komt bij de andere twee liggen. Maar ik heb geen geluid meer.

21:05 Aziz praat nu met Es over Katje en hem. Het geluid is slecht.
Es kan je niet zo snel kwetsen, maar een paar dingen kan je beter niet tegen haar zeggen.
Het onderwerp is nog steeds verbroken relaties.

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 26 Februari 2000).]

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249498
21:15 Het gaat over het overkomen. Ze zeggen dat ze niet op de camera letten. Willeke gaat nu ook meedoen met het gesprek.
Er wordt een hoop gesproken over wat ze uitzenden en hoe het gemanipuleerd wordt op TV. Ik hoor ook Antonette nu.
Es vertelt dat ze een meeltje heeft gehad waarin staat dat ze Bart heeft gedumpt omdat ze eigenlijk verliefd op Bullent is. Es geeft de schuld aan de TV uitzendingen, waar de niet alles uitgezonden wordt.
Aziz doet geen dingen doen die hij niet kan. "Ik ga geen CD maken, maar ik kan wel mensen aan het lachen maken" Willeke zegt dat Aziz ongetwijfeld bij Paul de Leeuw was uitgenodigd, als de show er nog was.
Aziz vindt dat Youp van het Hek mensen kwetst. Es is het daar niet mee eens. Het geluid valt nog steeds weg.

21:20 Aziz wil graag in een kinderprogramma "Ik ben zelf ook een kind"
Tes:"ga er voor"
Az:"ik neem wel een terughoudende positie in"
Wil:"en daar moet je vanaf"

21:25 Es:"Het kan best zijn dat mensen mij niet serieus nemen omdat ik Esmeralda van de Bus ben. Dat kan tegen me werken"
Wil:"mensen zijn gewoon jaloers"
Tes:"Maar je hebt van die aso's en die gaan van die lelijke woorden zeggen"
Er wordt nog doorgepraat over hoe ze overkomen op tv.

21:35 Laten weer terug gaan zegt Es.
Wil:"wat gaan we daar dan doen?"
Bart:"ook hangen"
Willeke gaat wat in een roddelblad zitten lezen.

Aziz heeft eigenlijk zoetjes hebben. Tes:"Dan kopen we zoetjes vanaf volgende week"
Ik hoor Es wat stoeien, maar weet niet met wie (geen beeld)

21:40 Tessa en Iwan knuffelen wat. Seki ligt op de bank. Tessa oh-t wat. Jop komt de bus weer binnen en vraagt aan Iwan of de psych ook vertelt heeft hoe hij in mekaar zat.
Jop:"Lekker is dat he"
Iw:"Ik kon soms wel arrogant overkomen"
Bart zit achter de laptop

21:50 Seki is in slaap gevallen. Hij wordt wakker en pest even Tessa die een boek aan het lezen is.

21:55 Es en Willeke zitten in de slaapvertrekken wat te lezen en praten een beetje over de roddels.
Willeke:"Iedereen in ons dorp rijdt met de auto"
Es vertelt dat iemand in haar woonplaats met drank achter het stuur is gekropen en iemand of haar zelf heeft gedood.
BUllent vertelt dat het slecht nieuws brengen ook moeilijk is. geluid valt steeds weg

Ik heb er genoeg van. Gesprekken zijn saai en de streams slecht.Dit is niet leuk meer. Groeten en tot morgen!

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249499
Vanaf 22.00 heb ik tijdens ik wat moest uittypen een beetje zitten luisteren. Seki was en is nog steed voornamelijk aan het woord, en vertelt over dingen die hij allemaal meegemaakt heeft. Iedereen luistert echt, en ook ik vind het prettig om naar te luisteren. Het was/is echt interessant hoor. (hoop dat ik nu niet te veel commentaar geef). Ook Iwan heeft wat verhalen. Ze zijn goed bezig zo laat op de avond. Iedereen heeft wel aandeel in het gesprek. Maar Seki rules deze avond.

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 26 Februari 2000).]

pi_249500
23.30 Ze hadden het over Michael Jackson. Seki zou z'n kop van z'n romp aftrekken als hij nu de bus in zou komen lopen. Dit omdat hij kinderen heeft misbruikt.

Nu gaat het over z'n zoontje. Als iemand z'n zoontje al scheef aankijkt, is het al mis. Hij heeft al een keer iemand z'n kop aan z'n haren naar beneden getrokken, waarom verstond ik even niet, volgens mij keek hij z'n zoontje verkeerd aan of zei hij iets stoms tegen z'n zoontje (ik wou dat ik de naam van het zoontje wist).
Maar nu stop ik er ook maar weer mee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')