Ik vind het juist prachtig, spulletjes aansmeren. Kijk even naar een telsell reclame, dat maakt de dag weer goed. Prachtig dat mensen daarin trappen.quote:
't Is maar hoe je het interpreteert he!quote:
Dat spul om krassen van je auto te verwijderen, daar geloof ik toch wel in!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig, spulletjes aansmeren. Kijk even naar een telsell reclame, dat maakt de dag weer goed. Prachtig dat mensen daarin trappen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat spul om krassen van je auto te verwijderen, daar geloof ik toch wel in!
Das nog niks vergeleken met MOTOR-UP. ook al is je auto 100 jaar oud en total loss. Gooi er een flesje MOTOR-UP in en hij gaat weer jaren mee.!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n man NIET geloven? Onmogelijk!
En vergeet niet, de passanten zijn onafhankelijk, dus: betrouwbaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat een diss, die zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef Airlocker het volgende:
TS kan niets verkopen omdat hij te dom voor woorden is, en komt nu op FOK! huilen omdat hij niet beter zijn best heeft gedaan op de basisschool.
Marketing is zoveel meer dan datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig, spulletjes aansmeren. Kijk even naar een telsell reclame, dat maakt de dag weer goed. Prachtig dat mensen daarin trappen.
Mijn reply, wat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkoop flessen Chipotlaway
In elk enigszins relevant topic op FOK! dat verkondigen, terwijl je blijkbaar zelf hele dagen de tijd hebt om te reageren met je pretpakket studie.quote:
quote:
Ja, want het reclame deel is alles van marketingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
![]()
De massa zo ver krijgen dat ze CONSTANT shit blijven kopen die ze niet nodig hebben.. Marketing is de kunst van het hamburgers verkopen aan dikzakken, iPods verkopen aan mensen die al 'n mp3speler hebben, laptops vervangen door 'macbooks' en 'Ee-PC's'..
De radertjes achter de westerse consumptiemaatschappij..
Kerel. Marketing gaat om het scheppen van waarde, waar helemaal geen waarde is.. Het verkopen van lucht..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Ja, want het reclame deel is alles van marketing![]()
Mischien dat je meer inzicht erover krijgt wanneer je je zou inlezen, kan je tenminste een gefundeerde mening geven
Vind 't slechts een interessant vakgebied, komt de menselijke psyche mooi naar voren. Beetje zonde dat mensen het zo afkrakenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Kerel. Marketing gaat om het scheppen van waarde, waar helemaal geen waarde is.. Het verkopen van lucht..
En dat gaat inderdaad niet alleen om reclame, want met reclame op zich krijg je consumenten niet ZO gestoord als nu het geval is
Trots zijn dat je marketing doet
Hij is dood, god straft onmiddelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |