Dat doe je toch met twee stokken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:04 schreef Salatrel het volgende:
misschien is ze wel gewoon komen nordic walken naar het station en ziet dat ding er gewoon uit als een blindenstok
Dat zei mijn vriend ook al maar ik durf dat niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:05 schreef Repeat het volgende:
Je moet een foto maken van haar als ze de krant aan het lezen is met die blindestok onder haar arm en op internet zetten. Gegarandeerde kudotopper!
Nee, ze léést 'm echt, dat kun je zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:06 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat ze slechts slechtziend is, ze zelfs de vage contouren van dat ellendige station niet wil zien en daarom een krant voor haar hoofd houd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:05 schreef Koepert het volgende:
Ze heeft een oogaandoening, is blind aan t worden en oefent vast? Op rustige momenten blind zijn heeft ze inmiddels onder de knie, nu alleen blind zijn onder stress nog..
Ze ziet er verder normaal uit maar ze is wel behoorlijk vadsig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:09 schreef Repeat het volgende:
Is het een zonderling? Een freak? Of ziet ze er wel normaal uit?
BEWIJS!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze ziet er verder normaal uit maar ze is wel behoorlijk vadsig.
Zou het een club zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie zovaak van die mensen met zo'n bolletjes stok gewoon onder de arm over utrecht centraal lopen. Geen idee eigenlijk waarom dat is. Heb het me ook wel eens afgevraagd.
Ik denk hetquote:
Helleuhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt verschillende oogaandoeningen. Grote kans dat ze letters nog wel kan zien, doordat ze zeg maar 'kleine' oppervlakten nog wel kan onderscheiden, maar als 'breed' kijkt, niets meer ziet. Zo iemand kan zien dat je een ruitjesblouse draagt bij wijze van spreken en 2 minuten later onder een bus lopen. Dus denk niet dat ze een bedriegster is.
misschien gebruikt ze het alleen voor traplopen of alleen voor lopen op paarse ondergronden.quote:Op maandag 15 oktober 2009 09:17 schreef yvonne het volgende:
Zucht, voor zo'n stok hoef je niet stekeblind te zijn, verdiep je eens in het verschijnsel oog-aandoeningen.
De stok kan een hulpmiddel zijn, geen leidraar.
Je zult verstelt staan wat mensen met oog-aandoeningen juist wel en juist niet zien.
Eerst verdiepen, daarna pas oordelen.
Alleen als ze erbij hinkeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
misschien gebruikt ze het alleen voor traplopen of alleen voor lopen op paarse ondergronden.
Dat kan ik me wel voorstellen een paarse trap op hinkelen ik wil de mensen niet de kost geven die daar moeite mee hebben.quote:
Haiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |