Ik was moe gisteravond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:04 schreef Crack_ het volgende:
Dan moet je het de volgende keer eerder maken, zodat je eerder er achter komt dat de printer het niet doet, en dan print je bij iemand anders!
Ohja, kinderen moeten nog betalen om te printenquote:
Stelletje haters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, kinderen moeten nog betalen om te printen
Nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb nog een Samsung CLP-315 Kleuren Laserprinter, nieuw in doos, nog niet open gemaakt.
80 euro?
Werkt niet bij ons op school, had je het maar op school moeten uitprinten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:16 schreef Chai het volgende:
Wees blij nu hoef je het niet te maken. Je kunt zeggen dat je het niet bij je hebt, want je printer is kapot. Je printer biedt je een goed excuus.
Ze hebben pech, je mailt het gewoon vanmiddag naar die docent. Kan hij het lekker zelf printen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Werkt niet bij ons op school, had je het maar op school moeten uitprinten.
Wat ga jij vandaag doen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kan alsnog.
Succes.
Ik hoef niet naar school
OUD!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kan alsnog.
Succes.
Ik hoef niet naar school
Kan niet. ik moest het vorige week al bij hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben pech, je mailt het gewoon vanmiddag naar die docent. Kan hij het lekker zelf printen.
Batsen met mij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Werken
[..]
Ik prefereer wijs
NIET VAN ONDERWERP VERANDEREN.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over je printer ging WAAA
Print jij eerst maar eens je opdracht netjes uit op schoolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
NIET VAN ONDERWERP VERANDEREN.
BATSEN!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Print jij eerst maar eens je opdracht netjes uit op school
Je bent al een week te laat, dus je kunt niet aankomen met smoesjes.
Dan zien we daarna wel verder, okee jongen?
Maak me jaloers, Adelantequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Adelante het volgende:
Printen met snoertjes
Draadloos FTW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |