abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73703625
Nee meneer!!!! Als je op de snelweg rijd en je geeft richting aan dat je naar de linkerbaan wil, betekend dat niet automatisch dat je dat ook zomaar kan/mag!

Je hebt dus niet automatisch voorrang ja!!!!

Ik hoop dat je hebt genoten van mijn remlichten en achterbumper! Doei!
pi_73703648
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee meneer!!!! Als je op de snelweg rijd en je geeft richting aan dat je naar de linkerbaan wil, betekend dat niet automatisch dat je dat ook zomaar kan/mag!

Je hebt dus niet automatisch voorrang ja!!!!

Ik hoop dat je hebt genoten van mijn remlichten en achterbumper! Doei!
Sorry, ik zal het niet meer doen jongeman.
pi_73703680
Eens met TS. Wat een rukkers zijn dat.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:02:00 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73703895
Je had geluk dat ik mn shotgun niet bij had.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73703923
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Je had geluk dat ik mn shotgun niet bij had.
Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.
pi_73703968
Als ze achter je invoegen heb jij er toch geen last van?

Ergo hoaxtopic.
pi_73703976
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.
Aldus de man
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:12:59 #9
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73704551
Helemaal eens met TS. En nog erger is wanneer ze via een oprit de snelweg op willen, en dan ook nog eens gelijk naar de linkerbaan willen opschuiven. A27 oost bij Hilversum is zo'n lekker punt. Bijna iedere dag ruzie.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_73704621
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Repeat het volgende:
Als ze achter je invoegen heb jij er toch geen last van?

Ergo hoaxtopic.
ben je nou zo dom?
pi_73704634
Gewoon aanpassen en HEM afsnijden
pi_73704638
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef buzz1291 het volgende:
Helemaal eens met TS. En nog erger is wanneer ze via een oprit de snelweg op willen, en dan ook nog eens gelijk naar de linkerbaan willen opschuiven. A27 oost bij Hilversum is zo'n lekker punt. Bijna iedere dag ruzie.
Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.
pi_73704754
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.
Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....
pi_73704777
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
pi_73704791
Ik had vanmorgen hetzelfde richting Leeuwarden, eerst rechts inhalen daarna sneed hij me de pas af!
Golf 4 apart groen kleurtje kenteken : 33-DL-SB
pi_73704802
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef hetereaux het volgende:
Ik had vanmorgen hetzelfde richting Leeuwarden, eerst rechts inhalen daarna sneed hij me de pas af!
Golf 4 apart groen kleurtje kenteken : 33-DL-SB
Golf sowieso Petje!

Het gebeurde mij trouwens tussen Leeuwarden en afslag Sneek.
pi_73704827
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.
pi_73704841
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.
pi_73704924
TS z'n auto ik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...

pi_73705017
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
TS z'n auto ik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...

[ afbeelding ]
Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden ja Heb je er wel een dikke pijp onder ?
pi_73705021
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.
Zo ontstaan dus files.
pi_73705036
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.
Ik reed 110 en wilde richting 120 hoor
pi_73705042
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:

[ afbeelding ]
Ik reed in een andere auto
pi_73705061
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden ja Heb je er wel een dikke pijp onder ?

Jezus wat een pauperhoofd, heb je wel es sex gehad?
pi_73705104
Wat een wellevendheid op FOK!. Gelukkig zijn er hier wel mensen die een ander mens ook een leven gunnen. Gewoon een beetje fatsoen en ruim denken. En gelukkig ook het besef dat het verkeer geen video spelletje is, maar for real. Ik pak straks mijn motor om naar mijn werk te gaan en hoop niet afgesneden te worden, of van de weg gedrukt door iemand die jaloers is en meent evenveel rechten te hebben als ik. Mensen die menen het recht te hebben om iemand dood te rijden omdat je van rechts komt, of bij het invoegen denken
quote:
als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet.
zijn wel erg uit het stenen tijdperk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')