Sorry, ik zal het niet meer doen jongeman.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee meneer!!!! Als je op de snelweg rijd en je geeft richting aan dat je naar de linkerbaan wil, betekend dat niet automatisch dat je dat ook zomaar kan/mag!
Je hebt dus niet automatisch voorrang ja!!!!
Ik hoop dat je hebt genoten van mijn remlichten en achterbumper! Doei!
Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Je had geluk dat ik mn shotgun niet bij had.
Aldus de manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.
ben je nou zo dom?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Repeat het volgende:
Als ze achter je invoegen heb jij er toch geen last van?
Ergo hoaxtopic.
Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef buzz1291 het volgende:
Helemaal eens met TS. En nog erger is wanneer ze via een oprit de snelweg op willen, en dan ook nog eens gelijk naar de linkerbaan willen opschuiven. A27 oost bij Hilversum is zo'n lekker punt. Bijna iedere dag ruzie.
Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....
Golf sowiesoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef hetereaux het volgende:
Ik had vanmorgen hetzelfde richting Leeuwarden, eerst rechts inhalen daarna sneed hij me de pas af!
Golf 4 apart groen kleurtje kenteken : 33-DL-SB
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
TS z'n autoik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...
[ afbeelding ]
Zo ontstaan dus files.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.
Ik reed 110 en wilde richting 120 hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.
Ik reed in een andere autoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
TS z'n autoik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden jaHeb je er wel een dikke pijp onder ?
zijn wel erg uit het stenen tijdperk.quote:als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |