Sorry, ik zal het niet meer doen jongeman.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee meneer!!!! Als je op de snelweg rijd en je geeft richting aan dat je naar de linkerbaan wil, betekend dat niet automatisch dat je dat ook zomaar kan/mag!
Je hebt dus niet automatisch voorrang ja!!!!
Ik hoop dat je hebt genoten van mijn remlichten en achterbumper! Doei!
Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Je had geluk dat ik mn shotgun niet bij had.
Aldus de manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je die afvuurt vanuit en Fiat Cinquecento is je auto stuk faler.
ben je nou zo dom?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Repeat het volgende:
Als ze achter je invoegen heb jij er toch geen last van?
Ergo hoaxtopic.
Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:12 schreef buzz1291 het volgende:
Helemaal eens met TS. En nog erger is wanneer ze via een oprit de snelweg op willen, en dan ook nog eens gelijk naar de linkerbaan willen opschuiven. A27 oost bij Hilversum is zo'n lekker punt. Bijna iedere dag ruzie.
Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach er was nu die auto die achter een vrachtwaggel reed en wachtte op een gaatje..als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet. Mensen denken vaak: iik geef richting aan dus dan maakt men ruimte. NIet bij mij.
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Of je verplaatst je in hem. Hij rijdt normaal 120 op de linkerbaan, komt 1 of andere mongool achter hem knipperen omdat hij te sloom rijd. Hij wijkt uit naar rechts. Maar omdat er een hele strook achter de snelheidsduivel aanrijdt kan hij weer niet naar links en moet ie remmen voor vrachtwagen. Dan kan ik me voorstellen dat je hem ertussen drukt.....
Golf sowiesoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef hetereaux het volgende:
Ik had vanmorgen hetzelfde richting Leeuwarden, eerst rechts inhalen daarna sneed hij me de pas af!
Golf 4 apart groen kleurtje kenteken : 33-DL-SB
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me niet voorstellen dat een weldenkend mens (iemand met een rijbewijs) dat denkt. Je wacht maar mooi! Waarom heeft hij meer rechten dan ik? Je wacht maar mooi. Je rijd toch ook niet door rood omdat het te lang duurt?
Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
TS z'n autoik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...
[ afbeelding ]
Zo ontstaan dus files.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.
Ik reed 110 en wilde richting 120 hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen heel hard rijden op de linkerbaan, dan moet je eens voor jezelf opkomen anders kom je niet tussen al die dikke lease bakken. Heeft niks met rechten te maken.
Ik reed in een andere autoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
TS z'n autoik denk dat ie gewoon haat kreeg toen ie dat gare brik zag aankomen en de mensheid wilde helpen door em in de poeier te rijden. Helaas niet gelukt...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus wat een pauperbak, nogal logisch dat je wordt afgesneden jaHeb je er wel een dikke pijp onder ?
zijn wel erg uit het stenen tijdperk.quote:als ik er dan aankom ( ook nog accelererend) en het past niet...tsja dan past het niet.
Nee hoor, vandaag de dag geef je dan gas bij om er zeker van te zijn dat ze er niet tussen komen. Zal ze leren om niet meer op de rechterbaan te gaan rijden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iemand met een beetje inzicht maakt ruimte voor een anders als die dreigt vast te lopen achter een vrachtwagen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog durven te zeiken over een Golf. Wat een diklip deze TS.quote:
Waarbij?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Je had geluk dat ik mn shotgun niet bij had.
Als er 10 meter tussen zat mocht hij er zo tussen maar niet als er 3 meter tussen mij en de voorligger zat met 110. En dan ook richting aangeven en METEEN ertussen...niet eerst even peilen hoe ik op dat richtingaangeven reageer...misschien had ik mijn gaspedaal wel losgelaten..maar nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef IBAZ het volgende:
Wat een wellevendheid op FOK!. Gelukkig zijn er hier wel mensen die een ander mens ook een leven gunnen. Gewoon een beetje fatsoen en ruim denken. En gelukkig ook het besef dat het verkeer geen video spelletje is, maar for real. Ik pak straks mijn motor om naar mijn werk te gaan en hoop niet afgesneden te worden, of van de weg gedrukt door iemand die jaloers is en meent evenveel rechten te hebben als ik. Mensen die menen het recht te hebben om iemand dood te rijden omdat je van rechts komt, of bij het invoegen denken
[..]
zijn wel erg uit het stenen tijdperk.
Haha, makkelijk he, als je zelf hard in je kont word geneukt snel foto van mij posten, met je poolse tuning....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jezus wat een pauperhoofd, heb je wel es sex gehad?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, makkelijk he, als je zelf hard in je kont word geneukt snel foto van mij posten, met je poolse tuning....
Als ik hem in dat gat van 3 meter met 110 had moeten laten had ik in de ankers gemoeten wat resulteert in een ongeluk of file dus neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef Genius-F het volgende:
TS is een asociale tokkie die nog te egoďstisch is om iemand ertussen te laten, omdat hij denkt dat hij dan eerder thuis is.
dank!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee meneer!!!! Als je op de snelweg rijd en je geeft richting aan dat je naar de linkerbaan wil, betekend dat niet automatisch dat je dat ook zomaar kan/mag!
2001quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef Genius-F het volgende:
Had je beter moeten anticiperen. Al die klachten over andere automobilisten komen meestal van die figuren die pas net een maandje of 2 in bezit zijn van een rijbewijs. Anders kan je jezelf er niet eens druk om maken.
Precies! Sommige mensen denken: richting aangeven is voorrang krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank!
ik had vandaag bijna een of ander wijf op mijn kuipruit zitten, dat haar hand uitstak en naar links kwam.
Toen ik aan het gas hengelde riep ze verontwaardigd "MAAR IK STAK MIJN HAND TOCH UIT???!!!"
Dus toen heb ik haar even een spoedcursusje verkeersregels gegeven![]()
![]()
![]()
Dan moet het makkelijker te accepteren zijn. Je moet het toch leren hč.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
2001
Ik? Hij had beter moeten kijken of het uberhaupt wel kon. Sommige mensen gooien hun auto meteen over de boeg als de richting aangeven. Die hebben hun rijbewijs nog maar net geloof ik.
Dit is toch KLB? of....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan moet het makkelijker te accepteren zijn. Je moet het toch leren hč.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik ken slechts de verkeersregelsen help mensen graag die weer op te rakelen, voor hun eigen én mijn eigen veiligheid
Hoeveel blauwtjes heb je al gelopen? Met zo'n hoofd....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, hoeveel vlieguren heb je al? met zo'n spoiler...
Hahaha, jullie zouden beide je rijbewijs moeten inleveren op basis van dit topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank!
ik had vandaag bijna een of ander wijf op mijn kuipruit zitten, dat haar hand uitstak en naar links kwam.
Toen ik aan het gas hengelde riep ze verontwaardigd "MAAR IK STAK MIJN HAND TOCH UIT???!!!"
Dus toen heb ik haar even een spoedcursusje verkeersregels gegeven![]()
![]()
![]()
ah, jij bent er ook zo een die denkt dat richting aangeven betekent dat je van baan mag verwisselen en iedereen je voorrang MOET geven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha, jullie zouden beide je rijbewijs moeten inleveren op basis van dit topic
Heb jij em al wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha, jullie zouden beide je rijbewijs moeten inleveren op basis van dit topic
Ik kijk altijd 5 auto's vooruit, zo kan ik inschatten hoe of wat, of er iemand de baan op kan komen omdat hij ergens achter rijd. En daarop anticiperen......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, jij bent er ook zo een die denkt dat richting aangeven betekent dat je van baan mag verwisselen en iedereen je voorrang MOET geven?
5?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kijk altijd 5 auto's vooruit, zo kan ik inschatten hoe of wat, of er iemand de baan op kan komen omdat hij ergens achter rijd. En daarop anticiperen......
Dan moet je eens rijden met ogen, ipv. je tuninghormonenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
5?knap van je..ik zie er max 2...oh wacht jij bent natuurlijk diegene die altijd met zijn linker wielen in de berm rijd of met je rechterwielen op de tussenstreep zit te drukken en te pushen
dit is net als met invoegen. Mensen die hem er meteen tussen gooien in plaats van hun ogen open doen en zelf met het regelen van hun eigen snelheid een plek vinden waar ze er tussen kunnen zonder dat mensen op de rem moeten gaan omdat iemand denkt hem er wel tussen te kunnen vrotten.quote:Denk er aan
Je richtingaanwijzer mag je niet dwingend gebruiken om in te halen, in te voegen etc. Je moet de ruimte om dit vlot en veilig te doen hebben/krijgen/scheppen! Bij extreme drukte en file-rijden kan het echter wel eens voorkomen dat je de richtingaanwijzer gebruikt om je ruimte te ‘claimen’, maar dit zijn uitzonderingen. Wacht ook nu tot je de gelegenheid krijgt en zoek oogkontakt met de ander.
Niet iedereen kan zo goed rijden als jij, dus is het aan jouw om daar goed op te anticiperen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus als er een fietser naast je rijdt en opeens naar links komt maar wel zijn hand ineens uitsteekt en tegelijk gaatheb jij dat 5 fietsers geleden al gezien?
je moet je aan de verkeersregels houden, en als je die niet kent, moet je die eerst maar eens leren voordat je het gaat hebben over 'anticiperen'.
Anticiperen en berekenend rijden is belangrijk, maar mensen hun fouten ongestraft laten maken zodat ze een ongeluk veroorzaken bij iemand die niet zo anticiperend is en zich doodleuk gewoon aan de regels houdt is niet slim.
Iedereen die van rechts komt voor laten gaan, ook als die mensen haaientanden hebben staan daar, leert mensen aan dat ze 'daar wel voorrang krijgen'. Mensen zodra ze dat willen en aangeven van rijbaan laten wisselen (dus knipper aan en gaan, of soms zelfs gaan en dan knipper aan) is het aanleren van foutief gedrag wat nog voor veel groter problemen kan zorgen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo goed rijden als jij, dus is het aan jouw om daar goed op te anticiperen....
Good 4 YOU!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]op een fietser die zich uit het niets voor je werpt
ik wil jou dat wel eens zien doen
ik heb haar toch niet geraakt? En haar nog even de verkeersregels uitgelegd, dus ik heb prima geanticipeerd, anders had ik nu waarschijnlijk op een politiebureau gezeten
Als jij met je motor tegen een fietser opklapt, kan jij ook van het asfalt geschraapt worden, dus doe niet zo stoer, anders kan je familie zometteen ook bloemen naast de weg leggen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dus houd op met zeiken, ik ben een puik verkeersdeelnemer![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:28 schreef beertenderrr het volgende:
ts maak eens een paint
ZE vonden mij een petje (sjonnie). Naar mijn mening zijn Golfjes en Hondaa'tjes sjonnies maar ok..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat is de PTA-Gouden Pet eigenlijk?![]()
Van wat? Kleding? Schoenmaat? Lengte banaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha Jitze heeft maar maat 42
Degene met de grootste e-penis en sjonniebak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat is de PTA-Gouden Pet eigenlijk?![]()
Heee daar heb je de grootste troller ook weer! Hoeist nou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef Sjibble het volgende:
2 uitlatenNergens voor nodig?
Wel Acid_Nightmare bashen, maar zn eigen rotte kop niet op zn FoBo durven te zetten
[..]
Degene met de grootste e-penis en sjonniebak.
Goed, met jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heee daar heb je de grootste troller ook weer! Hoeist nou?
Een oude paupermitsubishi vol met plastic en strijkplank is wel even 4 pauperklasses hoger dan een golf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ZE vonden mij een petje (sjonnie). Naar mijn mening zijn Golfjes en Hondaa'tjes sjonnies maar ok..
Paint!
[ afbeelding ]
En dan heb je dus een harmonica effect, ofwel het begin van een file. Je blijft maar lekker even achter die vrachtwagen of Connexxion bus als ik met 140 op de linkerbaan zit. Keep your lane!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je krijgt pas opstoppingen als mensen zoals jij in een treintje op de linkerbaan blijven hangen omdat ze bang zijn dat ze straks niet meer naar links kunnen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan heb je dus een harmonica effect, ofwel het begin van een file. Je blijft maar lekker even achter die vrachtwagen of Connexxion bus als ik met 140 op de linkerbaan zit. Keep your lane!
He bedankt he! je staat genoteerd op kentekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dude, dan ben jij al verkeerd bezig... Als je 110 rijd met maar 3 meter afstand tot je voorganger... Prutserquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als ik hem in dat gat van 3 meter met 110 had moeten laten had ik in de ankers gemoeten wat resulteert in een ongeluk of file dus nee
Iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Dude, dan ben jij al verkeerd bezig... Als je 110 rijd met maar 3 meter afstand tot je voorganger... Prutser
Jij houd natuurlijk altijd 2 tellen afstand in de spitsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef Repeat het volgende:
3 meter? TS is ook nog een ordinaire bumperklever!
En toenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
He bedankt he! je staat genoteerd op kenteken
Je hebt gewoon geen keus, wil je er langs kunnen MOET je al 2km van te voren al invoegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
linksrijders
oh! daar verderop een vrachtwagen! Over 2 km! Snel, naar Links!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je post slaat als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen keus, wil je er langs kunnen MOET je al 2km van te voren al invoegen.
Maar je komt er met een snelheid van 30km/h harder op af. Dat is over 4 minuten pas
iemand met een beetje inzicht kan eerder al iets gas terugnemen, eerder al naar de linkerbaan gaan of later. ipv op het laatste moment een andere weggebruiker bijna van de baan te drukken zodat deze ook vol in de remmen moet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Proest....hahahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef ufopiloot het volgende:
Met die trouwjurk hou je nu in de herfst je auto zeker bladvrij?
Volgens mij ligt het toch wel aan de TS hoor, met zo'n tuningbak rijdt hij natuurlijk vol gas, dan mag er niemand in zijn weg rijden!! TS is gewoon de koning van de snelweg!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef pumpkineater het volgende:
Eens met klacht. Eerst kijken en dan pas van baan wisselen.
Poep in de oogjes? had toch al verteld dat ik met een andere auto reedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het toch wel aan de TS hoor, met zo'n tuningbak rijdt hij natuurlijk vol gas, dan mag er niemand in zijn weg rijden!! TS is gewoon de koning van de snelweg!
Dure tuning, maar het kan ook niet anders, zijn vriendin eet al zijn zakgeld op....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef Sjibble het volgende:
Bij tupperware hoort natuurlijk ducktape-tuning.
En dit laat zien hoe goed het blokje werkt. Was er nou zo slecht mee gereden, of is ie nou over de 3 ton?
Dit noem ik de 3mo-ton, zo emotioneel dat er 3 foto's nodig waren.
De powerfilter is niet genoeg, er moet meer lucht bij!
Autogeen lassen is TE duur, must... save... for... tupperware
De nieuwere versie van de Galant... tsja.. iets met dromen en fantasie.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dure tuning, maar het kan ook niet anders, zijn vriendin eet al zijn zakgeld op....
[..]
Dure tuning, maar het kan ook niet anders, zijn vriendin eet al zijn zakgeld op....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Golf sowiesoPetje!
Het gebeurde mij trouwens tussen Leeuwarden en afslag Sneek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |