abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73702423
Is er hier iemand die dit heeft gedaan?
Wat voor vragen krijg je ?
Word er wat uitgelegd of krijg je gewoon een rits vragen?>
Ik ben al best lang aan het werk en weet niet veel meer van wiskundige formules moet ik eerlijk zeggen.
pi_73703041
Vapro A neem ik aan dan?

Vapro stelt niet zo bijzonder veel voor. mischien dat het met B iets interessanter wordt en wat dieper gaat dan A. de formules worden in de les-stof goed uitgelegd maar input van een goede leraar is nooit weg.

de intredetoets heb ik nooit kunnen doen helaas, had me een paar jaar vrijstelling kunnen opleveren. de formules in de eerste paar modules zijn bijna kinderlijk simpel, pas later worden ze echt lastig, maar dat ligt ook weer aan de vraagstelling van Vapro.

er komen formules in voor MBT het uitrekenen van elektrische spanningen, tot aan het berekenen van centripetale krachten. ook het berekenen van MAC waardes ( Bijv, welke stof is het meest/minst schadelijk )

ook zitten er een aantal DVD's bij waarop het een en ander uitgelegd wordt. sommige hoofdstukken zijn zelfs enkel op de DVD te bekijken en staat er in de map alleen een samenvatting. maar als je je echt zorgen maakt over de intredetoets kun je mischien het beste aan een docent Vapro vragen wat je ongeveer moet leren.

oh, je krijgt er trouwens ook een formuleboek bij, hier staat ook een heleboel in.

hoop dat het zo iets duidelijker is. het is al laat dus ik kan wat vergeten zijn.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 06:57:14 #3
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_73703434
Is de vraag waar deze intredetoets voor is.
VaPro A
VaPro B
VaPro C
of VaPro D?

Ligt uiteraard ook aan je vooropleiding aan welke van bovenstaande je deel gaat nemen.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_74103433
sorry voor de late reactie.
Het is om te zien als je geschikt ben voor vapro A of B.
Ik heb het idee dat ik mischien voor geen een geschikt ben daarom zou ik willen weten wat ze allemaal gaan vragen .
pi_74104695
Ik vond de instaphoogte van Vapro B niet al te hoog. Er wordt in de eerste hoofdstukken echt bij de basis begonnen. Uiteraard wordt er later in de studie wel dieper op bepaalde zaken ingegaan.

Ik neem aan dat dat met Vapro A hetzelfde zal zijn. Ik heb geen intredetoets hoeven te doen, dus kan je wat dat betreft niet helpen.
pi_74104796
Heb je trouwens ook al een stage bedrijf of doe je eerst de theorie?
pi_74137112
ik werk bij een bedrijf en ze willen het aanbieden maar eerst willen ze zien wat je kan dus eerst een intrede toets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')