SPOILER: De HamvraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondercuhver hoer... hoe erg...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:53 schreef Raznet het volgende:
[..]
Nee maar kwam wel dicht bij in de buurt. Ze was een soort van ondercover hoer.
was ze zijn zusje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:55 schreef Ticker het volgende:
Ze was maar een hoer...
PS, waar heb jij haar dan geneukt als het niet thuis kon?
Bij HAAR thuis natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:55 schreef Ticker het volgende:
Ze was maar een hoer...
PS, waar heb jij haar dan geneukt als het niet thuis kon?
Dit is een práchtig verhaal voor een film!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:53 schreef Raznet het volgende:
[..]
Nee maar kwam wel dicht bij in de buurt. Ze was een soort van ondercover hoer.
Je had vanaf het begin al door dat ze ietwat promiscueus is, je bent er zelfs om die reden op gevallen maar toch ben je er boos om. Dudequote:
Camping Life!quote:
Mijn mannelijke geilheid en instincten en testosteron gehalte waren gewoon te hoog. Ik moest op dat moment gewoon ergens inspuiten, en mijn mannelijke geilheid had gezorgd voor een wolk voor me ogen. Enige wat ik zag was tongpiercing en met mijn fantasie röntgen ogen een kale poes. Bleek dat me röntgen ogen het toch goed hadden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Je had vanaf het begin al door dat ze ietwat promiscueus is, je bent er zelfs om die reden op gevallen maar toch ben je er boos om. Dude.
Je hebt geneukt en je bent van je geilheid af dus wees haar dan gewoon dankbaar voor de leuke tijd. Gezeik ook altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Raznet het volgende:
[..]
Mijn mannelijke geilheid en instincten en testosteron gehalte waren gewoon te hoog. Ik moest op dat moment gewoon ergens inspuiten, en mijn mannelijke geilheid had gezorgd voor een wolk voor me ogen. Enige wat ik zag was tongpiercing en met mijn fantasie röntgen ogen een kale poes. Bleek dat me röntgen ogen het toch goed hadden.
Het is hier een kwestie om eer, ik heb normaal altijd pure kwaliteit. Een meisje dat niet door 30 jongens voor mij was geneukt. Een meisje die gewoon nog brand schoon was, of het misschien 1 keer gedaan heeft maar niet zo vaak. Het gaat hier om een kwestie van eer, een kwestie van EER. Want als meids gaan vragen waarom is het uitgegaan met je vorige vriendin moet ik weer een kenker smoes bedenken. Want als ik de waarheid zeg, wat ze wel altijd willen dan denken ze weer dat ik een of andere gozer ben die met van die slettebakken naar bed ga. En aangezien ik me dan nooit meer kan koppelen aan een normale chick.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt geneukt en je bent van je geilheid af dus wees haar dan gewoon dankbaar voor de leuke tijd. Gezeik ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |