quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef Biogarde het volgende:
Hoe moet ik me opstellen dan? Ik voel me helemaal geen moderator. Nooit gevoeld ook![]()
Gewoon lekker meekleppen
Die in de PI is nog vuigerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.
De leven draait door.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De leven als een modje is sjwaar!
Hoop ook dat hij het expres deedquote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:24 schreef zarGon het volgende:
Youssef en Kamal,. Als je melig bent is het best geinig.
Wiesda?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:26 schreef zarGon het volgende:
Hallo, Bio? HOOR JE ME?!
[ afbeelding ]
Oh my God.quote:
Die comments zijn ook mooiquote:
quote:die Kamal wilt zeker zijn egte stem zeker niet laten horen omdat zijn ouders er8ter komen
quote:wat een kanker mongooltjes die yousef en kamal zijn vast geen echte turken pussy's
quote:
Davut en Goker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:35 schreef zarGon het volgende:
Als het Turken waren, zouden ze Yusuf en Kemal heten.
Je doet je voor als hosselaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben even douchen, poepie.
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
Eigenlijk is dit heel triets maar ik kan alleen maar:
Dat stuk van "Alsikjullieoptvziedanspuugikopdetv..."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |