De leven draait door.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De leven als een modje is sjwaar!
Hoop ook dat hij het expres deedquote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:24 schreef zarGon het volgende:
Youssef en Kamal,. Als je melig bent is het best geinig.
Wiesda?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:26 schreef zarGon het volgende:
Hallo, Bio? HOOR JE ME?!
[ afbeelding ]
Oh my God.quote:
Die comments zijn ook mooiquote:
quote:die Kamal wilt zeker zijn egte stem zeker niet laten horen omdat zijn ouders er8ter komen
quote:wat een kanker mongooltjes die yousef en kamal zijn vast geen echte turken pussy's
quote:
Davut en Goker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:35 schreef zarGon het volgende:
Als het Turken waren, zouden ze Yusuf en Kemal heten.
Je doet je voor als hosselaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben even douchen, poepie.
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
Eigenlijk is dit heel triets maar ik kan alleen maar:
Dat stuk van "Alsikjullieoptvziedanspuugikopdetv..."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed is
Ik ging om half 11 slapen. en ik ben kapotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet volgens mij voortaan eerder naar bed
Bij mij was het bijna 2 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging om half 11 slapen. en ik ben kapot
Vrijdag moet ik oppassen, zaterdag ga ik dan maar schoenen halen denk ik zo en zondag wss naar zhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ga je dit weekend allemaal doen?![]()
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik oppassen, zaterdag ga ik dan maar schoenen halen denk ik zo en zondag wss naar zh
Zondag avond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.
Zo laat ook weer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zondag avond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat ?
Ofja, zo laat dat je de laatste bus naar huis hebt ? of een na laatste ?
Dat is de laatste bus toch ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo laat ook weer niet.
Ik pak de bus van 20 voor 12.
Oe, dan ben je lang bezig, is dat niet vermoeiend?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.
Jawel. Maar ik houd het wel een paar uurtjes vol hoor. Achterelkaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dan ben je lang bezig, is dat niet vermoeiend?
Jahaaa, dat is de laatsteee 23:40quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik pak altijd die van 20 voor 11.
O, ik dacht dat je bedoelde van vrijdagmiddag tot zondagavond!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik houd het wel een paar uurtjes vol hoor. Achterelkaar.
Ademhalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je bedoelde van vrijdagmiddag tot zondagavond!
Wat doe je tussendoor dan?
O, dat is wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ademhalen.
Nee grapje, We gaan zaterdag uit eten omdat we dan 3 maanden iets hebben.
We zien wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Waar ergens, of loop je gewoon de dommelstraat in en zie je wel?
En goedkoopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer eens naar de Effenaar. Kun je altijd lekker eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |