Hier vraagt TS of zijn laptop er mee om kan gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:43 schreef TNA het volgende:
Alweer?
Dit keer is de vraag of ik games als GTA IV, FIFA 10 of PES 2010 op een laptop met deze specs kan laten draaien. En of er andere games zijn die ik op deze specs kan draaien.quote:
JA EN IK VIND HET DATABASEVERVUILING.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hier vraagt TS of zijn laptop er mee om kan gaan.
Maar is een 512 mb videokaart wel goed genoeg voor de bovenstaande games?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik ken de videokaart niet, maar hij lijkt me compleet ruk om te gamen, of Nvidia moet ineens overgestapt zijn naar een compleet nieuwe lijn grafische kaarten waarvan ik de naam nog niet ken
http://www.gta4.net/news/(...)fications-for-gta-4/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit keer is de vraag of ik games als GTA IV, FIFA 10 of PES 2010 op een laptop met deze specs kan laten draaien. En of er andere games zijn die ik op deze specs kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |