Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier openquote:
*geeft Panzer een Labello*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier open, maar verder oké, met jou?
Bedankt, zal er vannacht wat opsmeren, is het zo weer over!, trouwens, wat is enschede een kutstad qua verkeer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft Panzer een Labello*
hier ist wel goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn lipjes zijn schraal door het motortrijden met vizier open, maar verder oké, met jou?
kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bedankt, zal er vannacht wat opsmeren, is het zo weer over!, trouwens, wat is enschede een kutstad qua verkeer.
goeienavondquote:
moest je de trein aanduwen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
pfff 5,5 uur erover gedaan om thuis te komen vandaag
Ik in 4 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
hmm, ik denk dak d'r ook maar eentje neemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo maar eens wat piepkes drinken
vanaf hengel?quote:
van Hengelo naar Almelo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja dat was nog 10 minuten langer
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moest je de trein aanduwen?
pff, daar wordt je toch ook lekker gaar vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef norich het volgende:
[..]
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verder
kom ik weer terug in maastricht, roepen ze daar om dat de storing voorbij isdus kon ik weer de andere kant op
meid tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef norich het volgende:
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburgquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef norich het volgende:
[..]
stroomstoring bij roermond. we stonden eeuwig lang stil tussen de weilanden, toen ging die weer terug naar sittard want hij kon niet meer verder
kom ik weer terug in maastricht, roepen ze daar om dat de storing voorbij isdus kon ik weer de andere kant op
limburg is keigaaf enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ugh..... maarja wie gaat er dan ook naar limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |