slipcursus ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand nog goede ideeen wat ik mijn broer voor zijn 22ste verjaardag kan geven trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:05 schreef haakon het volgende:
t is toch een kerel !joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ook. Daar heb ik er nog wel 1 van liggen
Mogguh!!quote:
Goed, daar?quote:
Gaat wel.quote:
uhhh t'is een broertje........quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou het niet weten, wat vindt hij leuk om te doen/hobby's is 't zo'n G-star popie jopie, is het een langharige tekkel, is het een kaalkopje, wat moet ik me er bij voorstellen?
Klinkt als een warm nest bij jullie thuis!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh t'is een broertje........
Hij is een soort van netwerkbeheerder, net gestopt met school en slaapt de hele dag... maar om een nou een nieuw hoofdkussen te geven levert ook alleen maar agressie op denk ik
wordt maar een geurtje denk ik dan...
SLIPCURSUS !?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh t'is een broertje........
Hij is een soort van netwerkbeheerder, net gestopt met school en slaapt de hele dag... maar om een nou een nieuw hoofdkussen te geven levert ook alleen maar agressie op denk ik
wordt maar een geurtje denk ik dan...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef haakon het volgende:
[..]
SLIPCURSUS !?
vanaf ¤50,-
en als je een fatsoenlijk geurtje wil doen zit je ook rond die prijs toch ?
of je koopt een geurtje op www.fragrancex.com
haha lekker voor emquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmm hij mag de auto toch niet meer lenen, hij kreeg namelijk een boete thuisgestuurd van 430 euro...
zal die site ff bekijken, thanks voor de suggesties...
430 euroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmmm hij mag de auto toch niet meer lenen, hij kreeg namelijk een boete thuisgestuurd van 430 euro...
zal die site ff bekijken, thanks voor de suggesties...
doe haar de groetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |