quote:
Denk t jaquote:
stond je wel buiten dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Brandalarm ging af in de school![]()
![]()
Minuut later: Dit is een test"![]()
Nee hij zat op Fokquote:
zo verslaafd dat ie weg zal brandenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo verslaafd dat ie weg zal branden
Niet eerst een klaagblaak topic geopend?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neu, ik pakte rustig mijn tas in
Middagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddagggggggggg
ik zit helemaal alleen op kantoor, vet saai... lijkt erop dat ik morgen ook weer alleen zit, minders...
hmm. tjah, ik kan moeilijk naast je gaan zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddagggggggggg
ik zit helemaal alleen op kantoor, vet saai... lijkt erop dat ik morgen ook weer alleen zit, minders...
gezellig school toch?quote:
Ik heb voor morgen maar even de mede stagiaires uitgenodigt.... net iets gezelliger...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. tjah, ik kan moeilijk naast je gaan zitten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen maar even de mede stagiaires uitgenodigt.... net iets gezelliger...
denk dat ik maar nooit directeur word, veel te saai zo'n prive kantoor
Jawel hoor... met zo'n toffe vergader opstelling erbij... En een grote plant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hoeft als directrice ook niet per se in een eigen hok te zitten
En een pc om te FOK!ken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel hoor... met zo'n toffe vergader opstelling erbij... En een grote plant.
heel belangrijkquote:
Neuh ik kan wel prima zonder Fok op het werk.... vandaag ff niet omdat ik morgen pas een gesprek heb met mijn leidinggevende... als ik niks kan vragen kan ik ff niet verderquote:
bierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand nog goede ideeen wat ik mijn broer voor zijn 22ste verjaardag kan geven trouwens?
grolschquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Iemand nog goede ideeen wat ik mijn broer voor zijn 22ste verjaardag kan geven trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |