Ja. Blijkbaar vonden ze het een goed idee om hem voor het nieuwe seizoen terug te brengen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef LambertoBava het volgende:
is dat niet die ene gast die ook bij dat programma met linda de mol jaren terug commentaar gaf over van alles? of is dat hetzelfde programma?
Filip Dewinterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef di0r1 het volgende:
Altijd? Noem eens voorbeelden dan?
Filip Dewinterquote:
Oh zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Gewoon van die shows, waarbij mensen dingen moeten raden. Ik heb even geen voorbeelden maar het valt me telkens op. Als ik zo'n show zie.
Wat doe je me nou na?quote:
Een Belg zou toegevoegd schrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Paint is toegevoegt!
Inderdaad. Dat toont maar weer eens aan hoe niet Belgisch ik ben!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Een Belg zou toegevoegd schrijven.
Geeft niks mattie, jij kan painten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat toont maar weer eens aan hoe niet Belgisch ik ben!
Weet ik. Zullen we een stukje lopen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Geeft niks mattie, jij kan painten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |