Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is die apple tv zijn geld nou waard of niet? Vind m namelijk flink duur...
Onzin! De rest ook niet..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neemaar de rest wel
.
Het probleem met de Apple TV is dat het echt perfect werkt, behalve dat het alleen iTunes bestanden ondersteund (dus mp4 video bestanden etc, en geen avi).
Ah kut, zelfs met Apple fanboys uit de tent lokken faal ik..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]Ik ga er niet eens meer op in, dus zoek maar een ander
Mee eens, modje, doe eens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Trollface. het volgende:
TS moet eens door de klooncheck gehaald worden.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Ik had vroeger een Acer-computer. Ik was een enorme lowlife zonder vrienden. Op een dag ging mijn laptop kapot en besloot ik een MacBook te halen. Plotseling keken alle meiden mij aan, ze waren niet van mij weg te slaan. Elk weekend weer een ander en al gauw nam ik de moeite niet meer om namen te onthouden. Enkele weken later kocht ik een lot en er viel 50.000 euro op.
Toeval? Nee, Apple.
Nop, zit gewoon achter m'n normale UPC adres, modje bevestig even?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:23 schreef Trollface. het volgende:
Andere mogelijke opties: TS gebruikt een proxy/VPN, of TS's IQ is daadwerkelijk lager dan het aantal uren in een dag.
Tevens: IE6![]()
Toemaar!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Nop, zit gewoon achter m'n normale UPC adres, modje bevestig even?
En mijn IQ is wel hoger dan het aantal uren in een dag hoor, zelfs hoger dan m'n schoenmaat!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:54 schreef fyah het volgende:
waar kan ik windows 7 de nieuwe downloaden? hij lijkt me echt goed maar als google krijg ik alleen de site zelf... tx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |