abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73739989
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:16 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Mja, nee ik laat niks zien, heb serieuze klanten...
onmogelijk als je eerst voor IE dev't...

Dude, wat trouwens wel gaat helpen met je windows installeren, is een hele sterke magneet over je harde schijf halen.
pi_73742094
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 06:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan faal je wel hard
Is moeilijk he, twee partities maken, op de een windows flikkeren, andere snow + chameleon
Zo'n beetje iedere webdevver die er een beetje verstand van heeft kotst op IE, jij bent pro IE.
Zo'n beetje iedere hackintosh maker heeft moeite met mac osx installeren, jij hebt moeite met windows installeren (op een pc )
Ik ben er klaar mee...
Hoe maak ik nou 2 partities als ik niet eens in de windows setup enzo kan komen. Ik ben echt zwaar verbaasd dat iedereen zo anti-IE is, echt ongelovelijk... En tja, weet ook niet wat ik er verkeerd mee gedaan heb, maar ik ga vandaag maar een nieuwe PC kopen, want dit is echt niks zo...
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Modern Warfare, Civ4 en Civ3 lopen anders ontzettend goed op mijn iMac met Snow Leopard...

Maar goed, als je IQ lager is dan je schoenmaat, kun je af en toe nog wel eens stomme acties uithalen zoals het proberen te installeren van een normale SL op een IBM kloon.
Nja dan noem je ook net die spellen die dan weer wel voor Mac zijn, en laat die nou net lekker bagger zijn.. Maarja, je moet wat als je een Mac hebt.. En heb best grote voeten, maar toch is m'n IQ nog wel hoger.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Bewijs het maar eens... Maak maar eens een gelijke config met PC onderdelen tov een iMac.

Moet je wel de goede onderdelen selecteren; maw de iMac bestaat zo goed als enkel uit laptop onderdelen.
Waarom zou ik dan laptop onderdelen moeten kiezen? Da's best bullshit, omdat Apple 't zichzelf zo lastig maakt moet ik dat ook maar doen als ik wat beters wil voor minder geld? Maar anyway, heb wel wat beters te doen.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

onmogelijk als je eerst voor IE dev't...

Dude, wat trouwens wel gaat helpen met je windows installeren, is een hele sterke magneet over je harde schijf halen.
Daar vergis je je aardig in..

En volgens mij gaat een magneet niet veel goeds doen met m'n harde schijf, dus dat laat ik maar even achterwege.
pi_73742335
Jij bent echt de grootste kanker josti op fok, en je relpoging werkt toppie
pi_73742520
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:02 schreef TwyLight het volgende:
Jij bent echt de grootste kanker josti op fok, en je relpoging werkt toppie
Reageer dan niet als je niks serieus te melden hebt.... Je bent zeker zo'n kansloze Mac-flikkert..
pi_73742633
Ik heb 2 macs, een apple tv, iphone, airport en 3 ipod's.

En ik ben een baas in het leven.
pi_73742671
Wat je van jou niet kan zeggen trouwens, jij bent 100% faal
pi_73742741
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef TwyLight het volgende:

Oh, dat had je er niet bij gezegd. Nou ben je vet cool...

Maar waarom koop je die troep? Moet je eens kijken wat je had kunnen besparen, Macs zijn 500 euro overpriced ofzo, Apple tv is troep waar je vele betere voor kan krijgen voor veel minder, iPhone is een beperkt kuttoestel vergeleken met HTC en andere WM versies. En iPods... Tering, voor 30 euro bij de kruidvat heb je ook een MP3 speler waar geluid uit komt.
pi_73742828
Voor ¤5,- kan je ook bij de Zeeman een t-shirt kopen, maar dat doe je ook niet lijkt me?
  Redactie Games vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:19:11 #159
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73742856
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef GuidooH het volgende:

Hoe maak ik nou 2 partities als ik niet eens in de windows setup enzo kan komen. Ik ben echt zwaar verbaasd dat iedereen zo anti-IE is, echt ongelovelijk... En tja, weet ook niet wat ik er verkeerd mee gedaan heb, maar ik ga vandaag maar een nieuwe PC kopen, want dit is echt niks zo...
Hihi, en het grappige ervan is dat er nog een vrij makkelijke oplossing is om het te fixen, maar ik ga het je lekker niet te vertellen enzo.. stik d'r maar in..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_73743185
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef TwyLight het volgende:

Is die apple tv zijn geld nou waard of niet? Vind m namelijk flink duur...
pi_73743265
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Nja dan noem je ook net die spellen die dan weer wel voor Mac zijn, en laat die nou net lekker bagger zijn.. Maarja, je moet wat als je een Mac hebt.. En heb best grote voeten, maar toch is m'n IQ nog wel hoger.
Aan je IQ twijfel ik zwaar, maar goed. De spellen die ik speel, zijn de spellen die ik leuk vind. Maar goed, Civ zou voor jou idd veel te moeilijk worden...
quote:
[..]

Waarom zou ik dan laptop onderdelen moeten kiezen? Da's best bullshit, omdat Apple 't zichzelf zo lastig maakt moet ik dat ook maar doen als ik wat beters wil voor minder geld? Maar anyway, heb wel wat beters te doen.
Als je een eerlijke vergelijking wil maken tussen 2 producten, moet je ook eerlijk vergelijken. Je kan een BMW 1 serie ook niet vergelijken met een Fiat Punto enkel omdat ze beide 120 km/u kunnen.
quote:
[..]

Daar vergis je je aardig in..

En volgens mij gaat een magneet niet veel goeds doen met m'n harde schijf, dus dat laat ik maar even achterwege.
Nee hoor, enkel al je data gaat weg. Fysiek gebeurt er niets mee. Blijkbaar weet je weinig van hardware af. Lees je eens een beetje in, dan snap je dat dit toch echt wel een optie is.

Anders kun je een HDD-wis progsel gebruiken a la killdisk. Dat soort programma's wissen je schijf volledig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 11:32:33 ]
pi_73743282
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:15 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Apple tv is troep waar je vele betere voor kan krijgen voor veel minder
Voorbeeld?
pi_73743341
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef TwyLight het volgende:
Voor ¤5,- kan je ook bij de Zeeman een t-shirt kopen, maar dat doe je ook niet lijkt me?
Je hebt zelfs shirts voor minder bij de Zeeman, maar er zijn soms ook wel leuke aanbiedingen bij de Wibra. Maar dat is weer niet te vergelijken, want de troep van Zeeman is gewoon zwaar bagger kwaliteit. En jij koopt zeker alleen maar shirtjes van 150 euro? Past wel bij je, met je overpriced crap.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Hihi, en het grappige ervan is dat er nog een vrij makkelijke oplossing is om het te fixen, maar ik ga het je lekker niet te vertellen enzo.. stik d'r maar in..
Waarom niet? Dan is 't opgelost en kan ik verder... En hebben jullie geen last meer van me!
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is die apple tv zijn geld nou waard of niet? Vind m namelijk flink duur...
Tuurlijk is die het geld niet waard! Tering duur en je kan er bijna niks mee... Oh, maar er staat wel een appel op, als je die duidelijk zichtbaar hebt ben je wel een baas.
pi_73743439
* GuidooH moet eens op F5 rammen voordat hij post..
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Aan je IQ twijfel ik zwaar, maar goed. De spellen die ik speel, zijn de spellen die ik leuk vind. Maar goed, Civ zou voor jou idd veel te moeilijk worden...
quote:
[..]

Als je een eerlijke vergelijking wil maken tussen 2 producten, moet je ook eerlijk vergelijken. Je kan een BMW 1 serie ook niet vergelijken met een Fiat Punto enkel omdat ze beide 120 km/u kunnen.
Auto's met computers vergelijken... Iets met appels en peren?
quote:
[..]

Nee hoor, enkel al je data gaat weg. Fysiek gebeurt er niets mee. Blijkbaar weet je weinig van hardware af. Lees je eens een beetje in, dan snap je dat dit toch echt wel een optie is.

Anders kun je een HDD-wis progsel gebruiken a la killdisk. Dat soort programma's wissen je schijf volledig.
Nou, een magneet in m'n computer vind ik toch niet zo'n fijn idee... Maar programma's als killdisk, hoe kan ik die draaien dan?? Want dat kan toch niet als je in een OS zit?
pi_73743587
het wordt om te janken.
pi_73743660
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
het wordt om te janken.
Pluis
pi_73743822
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Pluis
hallow
Uiteindelijk werk ik ook vandaag weer op mijn schöne macbook pro <3.
Nog geen hindernissen ondervonden al werkende met Snow Leopard

Pluis is nog steeds een gelukkig konijn.
pi_73743896
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

hallow
Uiteindelijk werk ik ook vandaag weer op mijn schöne macbook pro <3.
Nog geen hindernissen ondervonden al werkende met Snow Leopard

Pluis is nog steeds een gelukkig konijn.
Het is gewoon discriminatie! Bij jou doet hij het wel en bij mij niet, zeker omdat ik zwart ben...

Wat voor 'n werk doe je eigenlijk waar je per se een overpriced Mac voor nodig hebt?
pi_73743912
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Het is gewoon discriminatie! Bij jou doet hij het wel en bij mij niet, zeker omdat ik zwart ben...
My god, slechter wordt het niet.... TS is blank.
pi_73743997
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Wat voor 'n werk doe je eigenlijk waar je per se een overpriced Mac voor nodig hebt?
Interactive Design , daarnaast neem ik vaak ook nummers op en tot nu toe gaat die macmicrofoon prima en is Garageband ondanks de kudtintstrumenten gewoon geil
Oh en ik edit video's. , :3 en gewoon voor de mooiigheid.
Werk graag in stijl je weet

Pluis is KONIJNENBAZIN!
pi_73744081
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef GuidooH het volgende:
* GuidooH moet eens op F5 rammen voordat hij post..
[..]

Auto's met computers vergelijken... Iets met appels en peren?
Ik vergelijk auto's niet met computers... Lees het nog eens en probeer het te begrijpen. Zou niet moeilijk moeten zijn, aangezien ik normaal nederlands typ.
quote:
[..]

Nou, een magneet in m'n computer vind ik toch niet zo'n fijn idee... Maar programma's als killdisk, hoe kan ik die draaien dan?? Want dat kan toch niet als je in een OS zit?
Als je een disk-drive hebt, bootdiskje maken (bootdisk.com), anders kan een ubuntu live-cd helpen, maar ik weet niet of er een linux versie van killdisk is.

Het makkelijkste is om een BartPE CD te maken op de computer van iemand anders. Daar zit killdisk (of vergelijkbare tools) gewoon bij in.
pi_73745535
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Interactive Design , daarnaast neem ik vaak ook nummers op en tot nu toe gaat die macmicrofoon prima en is Garageband ondanks de kudtintstrumenten gewoon geil
Oh en ik edit video's. , :3 en gewoon voor de mooiigheid.
Werk graag in stijl je weet

Pluis is KONIJNENBAZIN!
Interactive design, wat houdt dat in? Does linkje naar je mp3-tjes.
Je vind een programma geil...

Maar je bent wel een bazin hoor!
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vergelijk auto's niet met computers... Lees het nog eens en probeer het te begrijpen. Zou niet moeilijk moeten zijn, aangezien ik normaal nederlands typ.
[..]

Als je een disk-drive hebt, bootdiskje maken (bootdisk.com), anders kan een ubuntu live-cd helpen, maar ik weet niet of er een linux versie van killdisk is.

Het makkelijkste is om een BartPE CD te maken op de computer van iemand anders. Daar zit killdisk (of vergelijkbare tools) gewoon bij in.
Ik zal het eens proberen.
pi_73746387
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:47 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Interactive design, wat houdt dat in? Does linkje naar je mp3-tjes.
Je vind een programma geil...

Maar je bent wel een bazin hoor!
[..]

Ik zal het eens proberen.
Haha, interactive design is vormgeving interactief maken voor de gebruiker. Het moet dus meer zijn dan alleen maar kijken.
Ik PM je wel een link:)

haha thanks
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:51 #174
267828 Tacobell
ĄYo quiero Taco Bell!
pi_73746979
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Haha, interactive design is vormgeving interactief maken voor de gebruiker. Het moet dus meer zijn dan alleen maar kijken.
Ik PM je wel een link:)

haha thanks
Een 19-jarige dame die aan webdesign doet.

En de grote hamvraag: Is Pluis_Konijn lekker?

Pics s.v.p.
pi_73747146
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Een 19-jarige dame die aan webdesign doet.

En de grote hamvraag: Is Pluis_Konijn lekker?

Pics s.v.p.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')