quote:
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord, hoeveel hackintoshjes/hackbookjes heb jij in elkaar geschroefd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef GuidooH het volgende:
Nee, maar je loopt wel de kans dat je Snow Leopard moet blijven gebruiken Windows er dus niet meer op kan...
Verdien jij ook je geld met webdesign/devven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef GuidooH het volgende:
Dan kan je er gewoon niks van, ik krijg alles gewoon altijd goed in Internet Explorer, moet dan alleen weer kloten om het in die andere bagger browsers voor elkaar te krijgen.
[..]
Wat een onzin, omdat je er zelf niet mee om kan gaan, is IE slecht?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Ik had vroeger een Acer-computer. Ik was een enorme lowlife zonder vrienden. Op een dag ging mijn laptop kapot en besloot ik een MacBook te halen. Plotseling keken alle meiden mij aan, ze waren niet van mij weg te slaan. Elk weekend weer een ander en al gauw nam ik de moeite niet meer om namen te onthouden. Enkele weken later kocht ik een lot en er viel 50.000 euro op.
Wat is dat nou weer voor een vergelijking...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:49 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
"Het probleem van Apple". Mooie uitspraak.
BMW is ook overpriced. Ze hebben dezelfde specs, ze rijden even hard als een volkswagen. De kwaliteit van een BMW heb ik niet naar gekeken, maar dat is het probleem van BMW toch? Moeten ze maar ervoor zorgen dat ze 't goedkoper kunnen maken!
Nou... dit is de tweede en ik krijg Windows er niet meer op...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord, hoeveel hackintoshjes/hackbookjes heb jij in elkaar geschroefd?![]()
Toevallig wel ja!quote:[..]
Verdien jij ook je geld met webdesign/devven?
quote:
Ik snap echt niet wat er mis is met IE.... Echt niet, alles werkt bij mij gewoon perfect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
! En dan ben je pro-IE?
.
Doe eens een linkje naar jouw werkje.
Develop jij cross-browser of alleen voor IE?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er mis is met IE.... Echt niet, alles werkt bij mij gewoon perfect.
En nee, geef geen linkje.
Doegg konijntje
Punt is dat je bij je vergelijking alleen op de GHz'jes en GB'tjes afgaat. Terwijl dat láng niet alle aspecten van een computer zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking...
Jij bent blind voor die gatenkaas zal je bedoelen..quote:Wat een onzin, omdat je er zelf niet mee om kan gaan, is IE slecht?
Dit is allang geen happen meer. Hij weet echt niet waar hij het over heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom hapt iedereen zo makkelijk..
Als eerst voor IE, en dan ben ik altijd nog een hele tijd bezig om het in die andere kutbrowsers goed te krijgen... Slaat echt nergens op, waarom zijn die andere browsers zo lastig aan het doen met alles? Vind je het gek dat 't grootste deel van de mensen nog gewoon Internet Explorer gebruikt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Develop jij cross-browser of alleen voor IE?
Tuurlijk gaat het daar niet alleen om, ook om het geheugen enzo. Maar dat is vaak ook minstens net zo goed of nog beter zelfs, dus ik snap niet wat Apple voor die 500 euro (of meer) extra ermee doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Punt is dat je bij je vergelijking alleen op de GHz'jes en GB'tjes afgaat. Terwijl dat láng niet alle aspecten van een computer zijn.
Ik mag dan wel niet alles weten over die Apple-crap, maar daar wil ik eigenlijk ook niet zo heel over weten, wil er alleen van af, maar dat heeft Apple op een of andere manier onmogelijk gemaakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is allang geen happen meer. Hij weet echt niet waar hij het over heeft.
Wat een enorm grote mentale achterstand heb jij zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Als eerst voor IE, en dan ben ik altijd nog een hele tijd bezig om het in die andere kutbrowsers goed te krijgen... Slaat echt nergens op, waarom zijn die andere browsers zo lastig aan het doen met alles? Vind je het gek dat 't grootste deel van de mensen nog gewoon Internet Explorer gebruikt.
Laat eens wat zien danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef GuidooH het volgende:
Toch kan ik wel aardig devven, en dan heb ik het niet alleen over HTML. Maarja, dat is nogal offtopic eigenlijk.
Je bent al niet grappig meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Als eerst voor IE, en dan ben ik altijd nog een hele tijd bezig om het in die andere kutbrowsers goed te krijgen... Slaat echt nergens op, waarom zijn die andere browsers zo lastig aan het doen met alles? Vind je het gek dat 't grootste deel van de mensen nog gewoon Internet Explorer gebruikt.
[..]
Tuurlijk gaat het daar niet alleen om, ook om het geheugen enzo. Maar dat is vaak ook minstens net zo goed of nog beter zelfs, dus ik snap niet wat Apple voor die 500 euro (of meer) extra ermee doet.![]()
[..]
Ik mag dan wel niet alles weten over die Apple-crap, maar daar wil ik eigenlijk ook niet zo heel over weten, wil er alleen van af, maar dat heeft Apple op een of andere manier onmogelijk gemaakt.
Toch kan ik wel aardig devven, en dan heb ik het niet alleen over HTML. Maarja, dat is nogal offtopic eigenlijk.
Misschien heb jij de achterstand als je iets niet in 1x lezen snapt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat een enorm grote mentale achterstand heb jij zegik moest je post 2 keer lezen om te kijken of ik het wel goed gezien had, maar jezus christus
Ooit van web standaarden gehoort? Web devvie
[..]
Laat eens wat zien dan![]()
Dus het is wel grappig geweest?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:50 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je bent al niet grappig meer.
Óf je bent natuurlijk echt zo dom.
Niet eens een kloon...quote:
Dit gedeelte is net over the top.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef GuidooH het volgende:
[..]
[..]
Waarom vind je mijn mening over the top?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit gedeelte is net over the top..
Dan faal je wel hardquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef GuidooH het volgende:
Nou... dit is de tweede en ik krijg Windows er niet meer op...
[..]
Modern Warfare, Civ4 en Civ3 lopen anders ontzettend goed op mijn iMac met Snow Leopard...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar in Windows kan je wel fatsoenlijk gamen! En het werkt gewoon op elk systeem, je hebt geen overpriced hardware nodig.En je kan alle programma's gewoon draaien. En je hebt Internet Explorer, werkt veel fijner dan Safarie.
Bewijs het maar eens... Maak maar eens een gelijke config met PC onderdelen tov een iMac.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar wie ondersteund dan nog IE6...Maar voor Mac heb je dus van die overpriced hardware nodig... That's my point!
En het verkloot je pc als je het daar op installeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |