abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73722296
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:19 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Met je lul uit je broek.
Nah, liever niet, denk dat ik dan de Starbuck uit gezet word.

Venti Caramel Latte ftw trouwens
pi_73724096
mensen die teveel geld aan computers uitgeven
  Donald Duck held donderdag 15 oktober 2009 @ 19:30:27 #78
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73724186
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Waarmee?
ik dacht dat je een macbook had, maar het bleek dus zo'n yokoyoko kloon te zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73724616
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ik dacht dat je een macbook had, maar het bleek dus zo'n yokoyoko kloon te zijn
Het is niet eens een laptop.. Maar denk dat ik daar wel hetzelfde mee bereik als ik m'n PC mee sleep naar de Starbucks en hem daar aan ga sluiten.

Is dit wat?
pi_73724693
ziet er erg '70's uit
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:48:25 #81
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_73724798
Linux Mint > Ubuntu
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_73725131
Mensen die 500 euro meer betalen omdat er een apple logo op staat.
pi_73725329

How true
pi_73725707
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
How true

Zo waar!! Bagger Macs!!
pi_73725942

how sad
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:20:03 #86
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_73726028
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Zo waar!! Bagger Macs!!
Hoezo Macs? Jouw pc loopt voor geen meter.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:23:54 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73726196
Je hebt gewoon iets gigantisch verkeerd gedaan.
How can I make this topic about me?
pi_73727138
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Hoezo Macs? Jouw pc loopt voor geen meter.
Omdat ze zo tering duur zijn enzo... Wie gaat er nou bijv. 1500 euro uitgeven voor een laptop met een appel er op, terwijl je dezelfde specs hebt voor minder dan de helft?
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt gewoon iets gigantisch verkeerd gedaan.
Ja, had moeten weten dat Snow Leopard zo kut was, had het bij Leopard moeten laten.

Maar nu heb ik net geprobeerd om Leopard er weer op te zetten, maar dat lukt niet... Geeft aan dat er al een nieuwe versie op staat ofzo.

Kut Apple!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:09:43 #89
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_73728382
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Omdat ze zo tering duur zijn enzo... Wie gaat er nou bijv. 1500 euro uitgeven voor een laptop met een appel er op, terwijl je dezelfde specs hebt voor minder dan de helft?

Kut Apple!!
Omdat specs alleen niet alles zegt. Maar die les leer je nog wel een keer als je wat ouder bent.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_73728623
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Omdat specs alleen niet alles zegt. Maar die les leer je nog wel een keer als je wat ouder bent.
Wat dan... Hij is gewoon net zo veel gigaherts, wat is er anders aan dan dan die van Mac? Behalve dat er een appel met een hap er uit op staat...
pi_73729024
Terechte klacht, door die Mac-propaganda zitten duizenden mensen nu met kut hardware opgescheept waar ze bovendien veel te veel geld voor hebben betaald.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_73730089
Het is ook stom om een Apple computer/laptop of enigszins welke hardware ook aan te schaffen vanwege die stomme appel op de voor/achterkant.
Het werkt prima in de (grafische/interactieve) design branche, maar verder is het voor de 'gewone' gebruikers simpelweg no-go.

Ik werk zelf dan wel met apple (doe intereactive design), maar heb daarnaast wel windows draaien, voor de kleine dingetjes. Mac is mooi vanwege de stijl, maar kut wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
Maar persoonlijk heb ik geen moment gehad dat ik dacht: kudt had ik nu maar een Windows.
pi_73730596
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het is ook stom om een Apple computer/laptop of enigszins welke hardware ook aan te schaffen vanwege die stomme appel op de voor/achterkant.
Het werkt prima in de (grafische/interactieve) design branche, maar verder is het voor de 'gewone' gebruikers simpelweg no-go.

Ik werk zelf dan wel met apple (doe intereactive design), maar heb daarnaast wel windows draaien, voor de kleine dingetjes. Mac is mooi vanwege de stijl, maar kut wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
Maar persoonlijk heb ik geen moment gehad dat ik dacht: kudt had ik nu maar een Windows.
Ik heb sinds een paar weken op mijn hackintosh snowleopard staan, draait perfect @ 64 bit
Windows gebruiksvriendelijker dan een mac grapjas...
Ik heb een paar jaar xp gedraaid en een paar maanden vista sinds 4 dagen ben ik overgestapt op windows 7 64 bit, bah bah wat een kut os is dat zeg
Gebruiksvriendelijkheid is voor iedereen natuurlijk persoonlijk, ik kan persoonlijk niet meer zonder Exposé..
Ik ros als ik windows gebruik iedere keer mijn muis in de rechter bovenhoek, helaas gebeurd er niet zo veel dan
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_73730847
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb sinds een paar weken op mijn hackintosh snowleopard staan, draait perfect @ 64 bit
Ik heb een paar jaar xp gedraaid en een paar maanden vista sinds 4 dagen ben ik overgestapt op windows 7 64 bit, bah bah wat een kut os is dat zeg
Gebruiksvriendelijkheid is voor iedereen natuurlijk persoonlijk, ik kan persoonlijk niet meer zonder Exposé..
Ik ros als ik windows gebruik iedere keer mijn muis in de rechter bovenhoek, helaas gebeurd er niet zo veel dan
Maar in Windows kan je wel fatsoenlijk gamen! En het werkt gewoon op elk systeem, je hebt geen overpriced hardware nodig. En je kan alle programma's gewoon draaien. En je hebt Internet Explorer, werkt veel fijner dan Safarie.
pi_73731269
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik bedoel gebruiksvriendelijker, omdat Windows (en dan heb ik over XP, ik heb nooit Vista gebruikt dus daar zal ik geen uitspraak over doen), gewoon een huis tuin en keuken besturingsysteem is. Mac werkt net even anders enzo. En ja ik ben het met je eens, ALS ik al achter een windows xp kruip (die van mn vader, which is slow as hell) word ik vreselijk agressief..

Ik heb het geduld er ook niet meer voor om met Windows te werken, maar voor mensen die de computer gewoon gebruiken voor msn-en, beetje internet, beetje muziek en idd gamen, go voor teh windhoos.
Al kan ik prima WoW spelen op m'n mac. No PROBLEMO!

Pluis is een gelukkig konijn :3
pi_73731360
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Maar in Windows kan je wel fatsoenlijk gamen! En het werkt gewoon op elk systeem, je hebt geen overpriced hardware nodig. En je kan alle programma's gewoon draaien. En je hebt Internet Explorer, werkt veel fijner dan Safarie.
IE! faalhaas, IE is gewoon dikke reedtkanker, het afvoerputje van alle browsers. Echt ik KOTS op IE. doe mij maar gewoon Firefox of dus Safari.

Maar gamen ja :3
pi_73731385
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Al kan ik prima WoW spelen op m'n mac. No PROBLEMO!

Pluis is een gelukkig konijn :3
Pluis speelt WoW....
* GuidooH heeft een trauma met vrouwlijke figuren die WoW spelen..
pi_73731433
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Pluis speelt WoW....
* GuidooH heeft een trauma met vrouwlijke figuren die WoW spelen..
oh god, not that again.
Ik had gehoopt dat Pluis verkapt een beetje kon vermelden dat ze wel gamed enzo... en dat het kan.. op mac.. enzo Ik speel niet meer zoveel tho. Na level 80 werd het saai

HAHA!!! Pluis is 80 no life WHAHA!111!!!einz.
pi_73731594
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

IE! faalhaas, IE is gewoon dikke reedtkanker, het afvoerputje van alle browsers. Echt ik KOTS op IE. doe mij maar gewoon Firefox of dus Safari.

Maar gamen ja :3
Waarom moet kanker daarbij gehaald worden?
En wat is er slecht aan Internet Explorer dan? Het zit gewoon bij Windows, dus je hoeft het niet apart te installeren... En met websites maken werkt 't veel makkelijker!
pi_73731699
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Waarom moet kanker daarbij gehaald worden?
En wat is er slecht aan Internet Explorer dan? Het zit gewoon bij Windows, dus je hoeft het niet apart te installeren... En met websites maken werkt 't veel makkelijker!
Omdat, lieve schat, ik dus 40 uur per week websites maak en omdat IE altijd weer verrekte anders moet doen (en dan vooral.. IE6.. ) weer anders scripten, weer anders stylen.. sja om gek van te worden. Safari zit bij mac.. your point is darlin?

kanker ligt lekker in de mond, maar ook op mijn toetsenbord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')