En wat hebben we hiervan geleerd? Dat je niet moet gaan kloten met dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:05 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Bios... Ik weet dat ik daar eerder in kwam door op DEL te drukken, maar nu lukt dat niet meer. Krijg gelijk zo'n grijs scherm waarna hij Snow Leopard opstart..
Oké, weer wat geleerd. Maar is dat wel makkelijk te installeren enzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=17421
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3731
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=16664
Lijkt allemaal wel te kunnen, met wat hulp van google.
Wat hij zegt..quote:
Ja, dat weet ik nu wel. Ik had nooit gedacht dat ik zo graag terug naar Windows zou willen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En wat hebben we hiervan geleerd? Dat je niet moet gaan kloten met dingen waar je geen verstand van hebt.
Als je opstart moet je alt indrukken, als het goed is krijg je dan een keuze tussen opstarten van OS X, Windows of CD. Kies hierbij voor CD (doe eerst je windowsinstallatiecd erin!) en als het goed is kan je vanaf hier weer windows installeren.
Helemaal zeker weten doe ik het niet, ligt er ook aan hoe je schijf geformatteerd is.
Kan je daarvandaan niet in je BIOS komen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef GuidooH het volgende:
Hij leek het te doen, en daarna kwam er een blauw scherm en startte hij opnieuw op.
En terecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dat wou ik dus doen, maar Mac heeft m'n hele PC verkloot, doe de cd van Windows er in en hij doet niks.
met XP achtergrondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gratis OS (ubuntu) downloaden, of evt. bestellen.
[ afbeelding ]
Jawel, met Leopard werkte het goed! Ze hebben het gewoon in Snow Leopard aangepast!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef Tacobell het volgende:
Gast, die dingen kon je voorheen ook niet met Leopard.
Koop een PC of doe niet moeilijk.
Maar Apple hardware is vet overpriced, zit gewoon hetzelfde in als een andere pc!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Hackintosh..
Haal dan ook gewoon fatsoenlijke Apple hardware, paupert. BIj Leen willen ze je wel een kredietje doen. Dat doen je buren ook, hoor!
Dankje, kan ik er wat aan doen dat ik er niet zoveel vanaf weet...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef RvLaak het volgende:epic troll...
Zijn er echt mensen zo dom dat ze hun OSX86 proberen te upgraden met een gekochte SL?
Wat is een troll?quote:
Kan iemand die naar Apple HQ sturen? De motherfuckers...quote:
Jongen. Koop jij lekker die Acer. Dat is voor jou de juiste pc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Jawel, met Leopard werkte het goed! Ze hebben het gewoon in Snow Leopard aangepast!
[..]
Maar Apple hardware is vet overpriced, zit gewoon hetzelfde in als een andere pc!![]()
[..]
Dankje, kan ik er wat aan doen dat ik er niet zoveel vanaf weet...
[..]
Wat is een troll?![]()
[..]
Kan iemand die naar Apple HQ sturen? De motherfuckers...![]()
Maar ik ben vandaag dus naar de Mediamarkt geweest om te kijken voor een nieuwe computer, zag een mooie Acer... Met best goede dingen er in geloof ik, en niet eens duur, daar kan apple nog wat van leren!Zou Snow Leopard daar wel op kunnen draaien? Want die is veel beter dan die ik nu heb..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Jongen. Koop jij lekker die Acer. Dat is voor jou de juiste pc.
En oh, geen Snow Leopard installeren he. Hou het maar gewoon bij good ol' Windows ubuntu.
Waarmee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ermee in een Starbucks gaan zitten typen en de aandacht van zoveel mogelijk mensen proberen te krijgen.
Een product die?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vermomd? Verborgen? Snow Leopard is goddomme een Apple-product. Een product die niet los wordt verkocht, maar meegeleverd wordt met een Apple-computer. Wat is er verkapt aan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |