Hebben die kuthonden van Mac gewoon express gedaan... Wel heel letterlijk "Once a Mac, never go back..".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat vind ik nou mooi om te horen.
Dat dat een risico was had je kunnen weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hebben die kuthonden van Mac gewoon express gedaan... Wel heel letterlijk "Once a Mac, never go back..".
quote:
Waar slaat dat nou weer op? Met die cd-rom kan je vrij weinig zonder ander apparatuur.quote:
Nou, da's niet aardig. Wat kan ik er nou aan doen dat Mac zo slecht is dat het je pc naar de klote helpt? Wacht jij maar tot het bij jou ook gebeurd, dan lach ik je hard uit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef heartwork het volgende:
TO is te dom voor snow leopard.
Bij mij werkt alles juist veel smoother.
Windows 7, werkt dat goed? Heb ik wel wat over gehoord.. Misschien dat ik die dan wel op m'n nieuwe computer ga zetten die ik nu moet kopen, met dank aan Apple.quote:
Dat bedoel ik nou te zeggen: ga geen OS kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Nou, da's niet aardig. Wat kan ik er nou aan doen dat Mac zo slecht is dat het je pc naar de klote helpt? Wacht jij maar tot het bij jou ook gebeurd, dan lach ik je hard uit!
[..]
Windows 7, werkt dat goed? Heb ik wel wat over gehoord.. Misschien dat ik die dan wel op m'n nieuwe computer ga zetten die ik nu moet kopen, met dank aan Apple.
Je hoort ook geen OS X op je Windowscomputer te zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Nou, da's niet aardig. Wat kan ik er nou aan doen dat Mac zo slecht is dat het je pc naar de klote helpt? Wacht jij maar tot het bij jou ook gebeurd, dan lach ik je hard uit!
Je hoort ook geen OS X op je Windowscomputer te zetten.quote:[..]
Windows 7, werkt dat goed? Heb ik wel wat over gehoord.. Misschien dat ik die dan wel op m'n nieuwe computer ga zetten die ik nu moet kopen, met dank aan Apple.
Wat dan? Hoe moet ik er anders aan komen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou te zeggen: ga geen OS kopen
Ik ben niet zo stom om software te installeren op een apparaat waar het niet voor geschreven is. Dat is vragen om driver problemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dude, kijke even in je bios naar je boot priority. Als dit een windows systeem dan moet macOS er zo af te krijgen zijn hoor.quote:[..]
Gratis OS (ubuntu) downloaden, of evt. bestellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat dan? Hoe moet ik er anders aan komen?![]()
Zie trouwens dit er onder staan:
[ afbeelding ]
Zou dat werken? Is gratis zo te zien..Dan kan ik misschien weer gewoon Windows er op zetten?
Ssst! Laat TS maar lekker een nieuwe computer kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dude, kijke even in je bios naar je boot priority. Als dit een windows systeem dan moet macOS er zo af te krijgen zijn hoor.
Ik denk dat het in jouw geval verstandig is om op elke ad gewoon ja te drukken, dan is je windows na een maand echt retesnel!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat dan? Hoe moet ik er anders aan komen?![]()
Zie trouwens dit er onder staan:
[ afbeelding ]
Zou dat werken? Is gratis zo te zien..Dan kan ik misschien weer gewoon Windows er op zetten?
Maar het stond nieteens op de CD dat het op een Mac pc moet. En die boot prioritie snap ik echt niks van hoor, waar staat dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo stom om software te installeren op een apparaat waar het niet voor geschreven is. Dat is vragen om driver problemen.
[..]
Dude, kijke even in je bios naar je boot priority. Als dit een windows systeem dan moet macOS er zo af te krijgen zijn hoor.
Werken mijn spellen daar ook op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gratis OS (ubuntu) downloaden, of evt. bestellen.
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan en dat bestand gedownload, maar hij kan hem niet openen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jouw geval verstandig is om op elke ad gewoon ja te drukken, dan is je windows na een maand echt retesnel!
Welke spellen wil je spelen? Veel wel namelijk. In ubuntu kun je het pakket "wine" installeren. Daarin kun je windows applicaties installeren. Het is geen emulator, dus het vertraagd in principe niet.quote:
Troll!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:00 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar het stond nieteens op de CD dat het op een Mac pc moet. En die boot prioritie snap ik echt niks van hoor, waar staat dat?
[..]
Werken mijn spellen daar ook op?
[..]
Heb ik gedaan en dat bestand gedownload, maar hij kan hem niet openen...Kut mac!
![]()
Denk dat ik morgen eerst er maar eens mee naar de Apple store ga, daar heb ik die CD gekocht, dus dan moeten hun er maar mee helpen.
In het BIOS meestal bij advanced settings soms is het een apart kopje in het menu dat BOOT heet. beetje zoeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:00 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar het stond nieteens op de CD dat het op een Mac pc moet. En die boot prioritie snap ik echt niks van hoor, waar staat dat?
Ik speelde vooral Couter-Strike, WoW en Sims 3. En wil weer PES spelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Welke spellen wil je spelen? Veel wel namelijk. In ubuntu kun je het pakket "wine" installeren. Daarin kun je windows applicaties installeren. Het is geen emulator, dus het vertraagd in principe niet.
Bios... Ik weet dat ik daar eerder in kwam door op DEL te drukken, maar nu lukt dat niet meer. Krijg gelijk zo'n grijs scherm waarna hij Snow Leopard opstart..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef switchboy het volgende:
[..]
In het BIOS meestal bij advanced settings soms is het een apart kopje in het menu dat BOOT heet. beetje zoeken.
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=17421quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik speelde vooral Couter-Strike, WoW en Sims 3. En wil weer PES spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |