Je klaagt dus over Snow Leopard die je niet draait op Apple-apparatuur?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hackintosh
Koop geen overpriced stuff met een rotte appel er op!
Nee, maar dat is gewoon het zelfde. Ook gewoon een Inter processor er in enzo. Moet gewoon goed werken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klaagt dus over Snow Leopard die je niet draait op Apple-apparatuur?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pak een woordenboek en zoek even op wat verkapt betekent.
Azijnpisserquote:verkapt
verbloemd, verborgen, verholen, verhuld, vermomd, versluierd, bedekt, heimelijk
Vermomd? Verborgen? Snow Leopard is goddomme een Apple-product. Een product die niet los wordt verkocht, maar meegeleverd wordt met een Apple-computer. Wat is er verkapt aan?quote:
Het gaat over het topicquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vermomd? Verborgen? Snow Leopard is goddomme een Apple-product. Wat is er verkapt aan?.
quote:
Ja. Alleen is het geen 'verkapt-ik-heb-een-Mac'-topic.quote:
Dat wou ik dus doen, maar Mac heeft m'n hele PC verkloot, doe de cd van Windows er in en hij doet niks.quote:
Op zijn windowscomputer? Goed idee!quote:
Dat vind ik nou mooi om te horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dat wou ik dus doen, maar Mac heeft m'n hele PC verkloot, doe de cd van Windows er in en hij doet niks.
The stupid, it burns.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Dat wou ik dus doen, maar Mac heeft m'n hele PC verkloot, doe de cd van Windows er in en hij doet niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |