toen ik 'klein' was heb ik weleens getracht om The Bold te volgen. Ik was daar op een gegeven moment zo klaar mee. Als je b.v. 3 maanden niet gekeken had, en ik zag het weer, dan waren ze b.v. nog steeds op het feest van Brooke. Tergend langzaam.quote:
Als ik zat ben heb ik gewoon ineens een onoverkomenlijke trek naar iets in m'n bekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat?????? waarom??? nooit aan beginnen jongen.![]()
eigenlijk wel raar. Je hebt nooit gerookt, maar als je lazarus bent dat je opens daar trek in heb.
inhaleer je wel, Clinton?
Heerlijk!quote:
Ik spreek er inderdaad schande van.quote:
o no u didn'tquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik zat ben heb ik gewoon ineens een onoverkomenlijke trek naar iets in m'n bek
dus als iemand iets met angel wilt, weet je nu wat je moet doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik zat ben heb ik gewoon ineens een onoverkomenlijke trek naar iets in m'n bek
Zeg, ik heb nog wel enige grens met alcohol hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus als iemand iets met angel wilt, weet je nu wat je moet doen
Mike is SOOOOOOO your type.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog wel enige grens met alcohol hoor.
Minder, maar nogs teeds wel een soort van bodemgrens
Ik hou niet van in de kast zittende hetero'squote:
dat heeft iedereen toch met alcohol..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog wel enige grens met alcohol hoor.
Minder, maar nogs teeds wel een soort van bodemgrens
Nee hoor sommige doen van alles als ze dronken zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heeft iedereen toch met alcohol..![]()
no inhibitions
ik ben iedereens type.quote:
in de kast zittende hetero??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van in de kast zittende hetero's
At first they play games with your dick, then they play games with your heart.
ervaring?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee hoor sommige doen van alles als ze dronken zijn
ja maar als je borracho bent ga je dan hunting 4 men?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, ik heb ook een soort van nuchterheid bij sommige dingen.
op dat soort momenten ben ik juist 'opeens nuchter' maar heb niet echt gepraat met oranje shirt dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar als je borracho bent ga je dan hunting 4 men?
ik bedoel, als je een beetje intoxicated was ten tijde van oranje t-shirt jongen. (als ie er was). Dan was het binnen no time a regular fuckfest geworden.![]()
ik bespeur enigsinds wat sarcasmequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Weemz het volgende:
Nou, dat was weer een inspirerend dagje college...
Jôhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
ik bespeur enigsinds wat sarcasme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |