Welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef Ang3l het volgende:
YAAAAAAAAAY na bijna een jaar is eindelijk m'n bestelde boek binnen!
quote:
Weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heet trouwens o.a. Niets dan omwentelingen omdat het 2 hoofdpersonen beschrijft waarbij het ene verhaal vanaf de voorkant te lezen is en de ander vanaf de achterkant. Aangeraden is het hoofdstuk om en om te lezen, en dan blijf je dus het boek "omwentelen".
Het Kaartenhuis is ook heel vreemd. Een film in een boek in een boek in een boek. De maker van een soort film over een huis beschrijft zijn filmpjes en de gebeurtenissen. Dat komt in handen van iemand en die schrijft daar commentaar bij en DAT komt dan weer in handen van de volgende die overal bijkrabbelt en voetnoten schrijft..... en dan krijg jij 'tquote:
Vreselijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het Kaartenhuis is ook heel vreemd. Een film in een boek in een boek in een boek. De maker van een soort film over een huis beschrijft zijn filmpjes en de gebeurtenissen. Dat komt in handen van iemand en die schrijft daar commentaar bij en DAT komt dan weer in handen van de volgende die overal bijkrabbelt en voetnoten schrijft..... en dan krijg jij 't
It's a very scary book.................
Soms met lege bladzijden, soms in spiegelbeeld, soms met tig voetnoten en bijschriften en allerlei wetenschappelijke stukken over echo's. Wazig, maar erg origineel! Voorbeeldpagina:
[ afbeelding ]
Als het alleen een gimmick is om een verhaal wat slecht is op te leuken bij mij ook niet, maar in dit geval is het functioneelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
VreselijkNiet aan mij besteed, dat soort dingen
Hm. Ik zou echt constant uit mijn leesritme vallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het alleen een gimmick is om een verhaal wat slecht is op te leuken bij mij ook niet, maar in dit geval is het functioneel
Dat is de bedoeling. Het geheel werkt heel verwarrend en ontvreemdend.... maar dat is het huis waar het boek uiteindelijk over gaat ook. Het huis wat aan de binnenkant een paar cm breder is dan aan de buitenkantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik zou echt constant uit mijn leesritme vallen.
O jeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen het jachtseizoen is weer begonnen, BORN TO BE WILD!!!
Geen hips?quote:
Ik zet hem op mijn lijstje, denk ik. Voor (veel) laterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Het geheel werkt heel verwarrend en ontvreemdend.... maar dat is het huis waar het boek uiteindelijk over gaat ook. Het huis wat aan de binnenkant een paar cm breder is dan aan de buitenkantDaar begint 't mee, dat ie dat ontdekt.....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zet hem op mijn lijstje, denk ik. Voor (veel) later
Mijn maagdelijkheidquote:
if you can't stand the heat....quote:
Klinkt erg uitdagend, maar ik kom al niet uit deze paginaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Het Kaartenhuis is ook heel vreemd. Een film in een boek in een boek in een boek. De maker van een soort film over een huis beschrijft zijn filmpjes en de gebeurtenissen. Dat komt in handen van iemand en die schrijft daar commentaar bij en DAT komt dan weer in handen van de volgende die overal bijkrabbelt en voetnoten schrijft..... en dan krijg jij 't
It's a very scary book.................
Soms met lege bladzijden, soms in spiegelbeeld, soms met tig voetnoten en bijschriften en allerlei wetenschappelijke stukken over echo's. Wazig, maar erg origineel! Voorbeeldpagina:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |