Ik denk dat de meeste mensen niet weten wat dat is. Ik moest ook even googlen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:52 schreef CheckIt het volgende:
best bizar dat er nog een vrouw meegaat terwijl die gozer zelf zegt dat ie fan is van de Game.
Inderdaad... Als er iets is waar ik de woorden Epic Fail voor zou gebruiken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:02 schreef Rapaille het volgende:
Verder is het een kneus, ik wist niet wie Neil Strauss is (nu wel, heb even gezocht) maar dat vertel je toch niet in zo'n programma. Dom. Eigenlijk heeft ie' alleen zijn uiterlijk mee, voor de rest is het maar een kneus.
vertrokken met een of andere nerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef Ammi het volgende:
Waar is Ymke?
maar wel irritantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef Mi_Mang het volgende:
Dat nieuwe Aziatische meisje is leuk. Wel mijn typ.
Eerst moet ze normaal leren praten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef Mi_Mang het volgende:
Dat nieuwe Aziatische meisje is leuk. Wel mijn typ.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef marcodej het volgende:
Best een lekker wijf die Willemijn, jammer dat ze zo hyper is...
Hij had gewoon voor Joska moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Net zoiets als: Ik wil niet met een Nederlander want dalijk als ik naar Nederland op vakantie ga moet ik klompen dragenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef Rapaille het volgende:
Joy: dat commentaar over Spanje en stierenvechtenZij boycot gewoon een heel land.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik denk dat het een onbegrepen poging tot humor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |