Doe eerst maar eens afspraak maken om op te halen dan.....quote:
Jammer dat het kratje bier nog niet is opgehaaldquote:
Dus je bent je tegels kwijt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Jammer dat het kratje bier nog niet is opgehaald
Nee, die krijg je bij het kratje cadeauquote:
Ja, duh, zover was ik. Maar je geeft aan dat het kratje bier nog niet is opgehaald. Dan lijkt het net of je de tegels wel al kwijt bent. (En nu is het ook nog maar alleen een kratje,... het bier is al op?)quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, die krijg je bij het kratje cadeau
Excuus. Om wat duidelijker te zijn:quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, duh, zover was ik. Maar je geeft aan dat het kratje bier nog niet is opgehaald. Dan lijkt het net of je de tegels wel al kwijt bent. (En nu is het ook nog maar alleen een kratje,... het bier is al op?)
Je wilt serieus foto's van stapeltjes met stoeptegelsquote:
quote:
geweldig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef bredabounce het volgende:
Als je ze niet kwijt kunt kun je ze altijd nog -één voor één- opsturen naar:
Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB)
Antwoordnummer 7075
8900 WC Leeuwarden
succes met de verkoop! weggeef!
Deze pastte niet in de container die wel al gehuurd hadden. En om nu alleen voor dit stapeltje weer een container te huren vind ik ook zonde.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef xdc het volgende:
[..]
geweldig!![]()
dat had ik moeten doen , onlangs 50m2 aan oude 30x30 tegels gedumpt in een container van afval.nl
koste me 150 euro..
tevens tip aan TS
Ahhh, nu snap ik het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Excuus. Om wat duidelijker te zijn:
Het kratje bier, met volle flesjes, is nog niet opgehaald. Voor de gelukkige ophaler is er tevens een partij stoeptegels aan het kratje bier verbonden. Het zijn 146 stuks
Dank jequote:
Nee. Misschien kun je ze onderweg ergens dumpen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Kopbal het volgende:
Kan ik ook het kratje bier ophalen en de tegels laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |