abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73700358
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Bos had al aangegeven dat hij het niet echt nodig acht een onderzoek naar het informatielek te doen. Lekker dan, soms is het hier ook net een bananenrepubliek
Ik heb nu echt wel een bananenrepubliek gevoel, ja.
Zeker als ik die Van Goor een heel ander verhaal hoor vertellen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73700386
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven. DSB moest en zou kapot en hiervoor zijn alle registers open getrokken. Ik heb zelf niets met DSB, maar ik denk dat hier een heel smerig spelletje is gespeeld en in dit geval ben ik ervan overtuigd dat DSB (+ alle gedupeerde klanten) echt een streek is geleverd. Een parlementaire enquete is op zijn plaats. De beerput zal dan pas echt open gaan en vele rechtszaken. Wouter en Naut, begin maar te beven, want hier komt nog een lang staartje!!
* DonJames best wel eens is met BhFH
pi_73700408
Waarom moest de DSB kapot?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73701637
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef capricia het volgende:
Waarom moest de DSB kapot?
Vanwege de precedentwerking die de compensatieregeling voor koopsompolissen, afgesloten bij de DSB tot gevolg zou hebben. Voor DSB was die regeling een koopje, voor de rest van de markt een ramp.
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 00:32:52 #30
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73701719
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:27 schreef Shodan het volgende:

[..]

Vanwege de precedentwerking die de compensatieregeling voor koopsompolissen, afgesloten bij de DSB tot gevolg zou hebben. Voor DSB was die regeling een koopje, voor de rest van de markt een ramp.
Nu ga ik vast een hele domme vraag stellen , maar waarom dan?
pi_73702073
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef jitzzzze het volgende:
Nu ga ik vast een hele domme vraag stellen , maar waarom dan?
Denk jij echt dat alleen DSB dergelijke koopsompolissen verkocht?
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 00:52:21 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73702101
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Shodan het volgende:

[..]

Denk jij echt dat alleen DSB dergelijke koopsompolissen verkocht?
Nee, uiteraard niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
pi_73702404
Ze kunnen in ieder geval hun domeinnaam en bedrijfs naam (DSB) altijd nog aan De Sperma Bank verkopen ...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 02:37:49 #34
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73703081
Zo, die OP is goed!
Complimenten
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 02:55:37 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73703108
quote:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven.
Kijk eens naar de bouwfraude. De verantwoordelijken zijn nooit gestraft. Er is voor miljarden gefraudeerd. Maar men is er met een boete van 52 miljoen van af gekomen. En degene die het naar boven bracht heeft jaren moeten vechten voor eerherstel. En in een sleurhut moeten wonen. En alles is uitgebreid onderzocht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_73703125
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 02:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kijk eens naar de bouwfraude. De verantwoordelijken zijn nooit gestraft. Er is voor miljarden gefraudeerd. Maar men is er met een boete van 52 miljoen van af gekomen. En degene die het naar boven bracht heeft jaren moeten vechten voor eerherstel. En in een sleurhut moeten wonen. En alles is uitgebreid onderzocht.
Van mij mogen Nout Wellink en Ed Nijpels per direct aftreden.
Op die 2 is in ieder geval helemaal NIETS positiefs af te dingen mbt de gang van zaken bij de DSB.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 03:03:13 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73703128
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 03:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Van mij mogen Nout Wellink en Ed Nijpels per direct aftreden.
Op die 2 is in ieder geval helemaal NIETS positiefs af te dingen mbt de gang van zaken bij de DSB.
Ik zie dat niet gebeuren wanbestuur wordt in dit land zelfs beloond.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_73704886
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:52 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, uiteraard niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Punt is dat de schikking tussen Hendricx en DSB m.b.t. tot die koopsompolissen genoeg munitie aan andere belangenbehartigers geeft (Stichting Verliespolis) om tot ruimere schikkingen bij andere banken/verzekeraars te komen dan dat ze nu krijgen.

Maar volgens mij is jouw vraag al beter beantwoord door diverse andere reacties in dit topic/forum.
pi_73705406
Net nog even Nova zitten te kijken van afgelopen avond.
Als het klopt wat Goor zegt dan nemen we binnenkort afscheid van Bos en Wellink
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:08:16 #41
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73705581
tvp
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_73705605
Nu op www.politiek24.nl het debat over DSB.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 15-10-2009 10:49:13 ]
pi_73705836
quote:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven. DSB moest en zou kapot en hiervoor zijn alle registers open getrokken. Ik heb zelf niets met DSB, maar ik denk dat hier een heel smerig spelletje is gespeeld en in dit geval ben ik ervan overtuigd dat DSB (+ alle gedupeerde klanten) echt een streek is geleverd. Een parlementaire enquete is op zijn plaats. De beerput zal dan pas echt open gaan en vele rechtszaken. Wouter en Naut, begin maar te beven, want hier komt nog een lang staartje!!
Ik ben het eens met BHFH!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_73705986
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nu op www.politiek24.nl het debat over DBS.
Wat een gebrabbel. Vijf minuten voor zo'n dossier is veel te weinig.
pi_73706674
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wat een gebrabbel. Vijf minuten voor zo'n dossier is veel te weinig.
Dat is de eerste ronde
pi_73707918
Het duurt aardig lang. Zo eenvoudig was het dus allemaal niet en zulke grote lijken zijn het dan ook niet....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73708199
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Het duurt aardig lang. Zo eenvoudig was het dus allemaal niet en zulke grote lijken zijn het dan ook niet....
Inderdaad. Zit al 2 uur nu.nl/nos/rtl4 etc in de gaten te houden, maar het duurt maar en het duurt maar. Ben zo benieuwd wat de uitspraak zal zijn!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_73708295
De uitspraak is een faillissement, dat kan niet anders. Er is volgens mij geen andere optie meer, anders zijn DNB en Bos direct de sigaar denk ik..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:45:36 #49
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_73708330
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:44 schreef Tha_Duck het volgende:
De uitspraak is een faillissement, dat kan niet anders. Er is volgens mij geen andere optie meer, anders zijn DNB en Bos direct de sigaar denk ik..
Nou, goeie test om te kijken hoe onafhankelijk onze rechters zijn in dit land. We zeiken namelijk altijd wel op bananenrepublieken waarin dat niet zo is.
Confidence through competence
pi_73708333
De rechter heeft het uitgesteld tot vrijdag.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')