Ik heb nu echt wel een bananenrepubliek gevoel, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bos had al aangegeven dat hij het niet echt nodig acht een onderzoek naar het informatielek te doen. Lekker dan, soms is het hier ook net een bananenrepubliek
* DonJames best wel eens is met BhFHquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven. DSB moest en zou kapot en hiervoor zijn alle registers open getrokken. Ik heb zelf niets met DSB, maar ik denk dat hier een heel smerig spelletje is gespeeld en in dit geval ben ik ervan overtuigd dat DSB (+ alle gedupeerde klanten) echt een streek is geleverd. Een parlementaire enquete is op zijn plaats. De beerput zal dan pas echt open gaan en vele rechtszaken. Wouter en Naut, begin maar te beven, want hier komt nog een lang staartje!!
Vanwege de precedentwerking die de compensatieregeling voor koopsompolissen, afgesloten bij de DSB tot gevolg zou hebben. Voor DSB was die regeling een koopje, voor de rest van de markt een ramp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef capricia het volgende:
Waarom moest de DSB kapot?
Nu ga ik vast een hele domme vraag stellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:27 schreef Shodan het volgende:
[..]
Vanwege de precedentwerking die de compensatieregeling voor koopsompolissen, afgesloten bij de DSB tot gevolg zou hebben. Voor DSB was die regeling een koopje, voor de rest van de markt een ramp.
Denk jij echt dat alleen DSB dergelijke koopsompolissen verkocht?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef jitzzzze het volgende:
Nu ga ik vast een hele domme vraag stellen, maar waarom dan?
Nee, uiteraard niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Shodan het volgende:
[..]
Denk jij echt dat alleen DSB dergelijke koopsompolissen verkocht?
Kijk eens naar de bouwfraude. De verantwoordelijken zijn nooit gestraft. Er is voor miljarden gefraudeerd. Maar men is er met een boete van 52 miljoen van af gekomen. En degene die het naar boven bracht heeft jaren moeten vechten voor eerherstel. En in een sleurhut moeten wonen. En alles is uitgebreid onderzocht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven.
Van mij mogen Nout Wellink en Ed Nijpels per direct aftreden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk eens naar de bouwfraude. De verantwoordelijken zijn nooit gestraft. Er is voor miljarden gefraudeerd. Maar men is er met een boete van 52 miljoen van af gekomen. En degene die het naar boven bracht heeft jaren moeten vechten voor eerherstel. En in een sleurhut moeten wonen. En alles is uitgebreid onderzocht.
Ik zie dat niet gebeuren wanbestuur wordt in dit land zelfs beloond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 03:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij mogen Nout Wellink en Ed Nijpels per direct aftreden.
Op die 2 is in ieder geval helemaal NIETS positiefs af te dingen mbt de gang van zaken bij de DSB.
Punt is dat de schikking tussen Hendricx en DSB m.b.t. tot die koopsompolissen genoeg munitie aan andere belangenbehartigers geeft (Stichting Verliespolis) om tot ruimere schikkingen bij andere banken/verzekeraars te komen dan dat ze nu krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:52 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, uiteraard niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark my words, DSB gaat Wouter Bos en Naut Wellink de kop kosten. Zij zijn volledig verantwoordelijk hiervoor en hun rol is zeer laakbaar in deze zaak . Bij een gedegen onderzoek komt dit zeker naar boven. DSB moest en zou kapot en hiervoor zijn alle registers open getrokken. Ik heb zelf niets met DSB, maar ik denk dat hier een heel smerig spelletje is gespeeld en in dit geval ben ik ervan overtuigd dat DSB (+ alle gedupeerde klanten) echt een streek is geleverd. Een parlementaire enquete is op zijn plaats. De beerput zal dan pas echt open gaan en vele rechtszaken. Wouter en Naut, begin maar te beven, want hier komt nog een lang staartje!!
Wat een gebrabbel. Vijf minuten voor zo'n dossier is veel te weinig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nu op www.politiek24.nl het debat over DBS.
Dat is de eerste rondequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat een gebrabbel. Vijf minuten voor zo'n dossier is veel te weinig.
Inderdaad. Zit al 2 uur nu.nl/nos/rtl4 etc in de gaten te houden, maar het duurt maar en het duurt maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Het duurt aardig lang. Zo eenvoudig was het dus allemaal niet en zulke grote lijken zijn het dan ook niet....
Nou, goeie test om te kijken hoe onafhankelijk onze rechters zijn in dit land. We zeiken namelijk altijd wel op bananenrepublieken waarin dat niet zo is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:44 schreef Tha_Duck het volgende:
De uitspraak is een faillissement, dat kan niet anders. Er is volgens mij geen andere optie meer, anders zijn DNB en Bos direct de sigaar denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |