KLACHT 2: Verplicht iTunes gebruiken, wat een trage stront en irritant.quote:- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
Leuk al die opties zoals uitzending gemist, maar als ik geen fatsoenlijk bereik heb, werkt dit natuurlijk niet.
- APP STORE
Leuk die gratis app's, maar wát je nodig hebt is reteduur!![]()
- GEEN FLASH
Elke mobiele telefoon heeft flash support(binnenkort)
BEHALVE DE IPHONE![]()
- Beperkt mogelijk filmpjes bekijken
Je kunt alleen formaten bekijken die QUICKTIME ondersteund, zeer vervelend![]()
Want veel op internet staat ook in AVI, MPG en WMV![]()
-> Hierdoor ook geen LIVE TELEVISIE van Nederlandse zenders mogelijk.
Apple.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Heb je nog gefundeerde argumenten voor deze klacht of wou je gewoon even je bagger kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Heb je nog gefundeerde argumenten voor deze klacht of wou je gewoon even je bagger kwijt?
Eerst vragen om gefundeerde argumenten en dan zelf met dit komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
iPhone FTW! Apple is gewoon baas. Punt.
Tja, ik weet niet wie de pakketselectie gedaan heeft bij jou thuis, maar zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
Leuk al die opties zoals uitzending gemist, maar als ik geen fatsoenlijk bereik heb, werkt dit natuurlijk niet.
- APP STORE
- GEEN FLASH
BEHALVE DE IPHONE![]()
ik plak dit even in de OP
Dat eerste punt ligt niet aan de iPhone maar aan T-Mobile die een kutnetwerk heeft. Schuld ligt dan bij Apple die alleen T-Mobile hun product laten aanbieden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
- SLECHT BEREIK IN RANDSTAD.
- APP STORE
- GEEN FLASH
BEHALVE DE IPHONE![]()
ik plak dit even in de OP
Sssssst.... ik denk niet dat ze hem toen ie hem gehaald heeft, die speciale elite-unlock code hebben gegevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef flaykd het volgende:
het is ook bedoeld voor de elite, prutsers als de ts mogen geen apple producten gebruiken
Ik heb alleen ervaring met Android en dat werkt erg goed en makkelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef snorfiets het volgende:
Ik ga denk voor de Samsung GT I7500
iemand hier ervaring mee?
Geen Samsung gsm kopen, is altijd bagger.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef snorfiets het volgende:
Ik ga denk voor de Samsung GT I7500
iemand hier ervaring mee?
ik vind het de mooiste android momenteel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geen Samsung gsm kopen, is altijd bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |