Verklaar je nader.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef Salatrel het volgende:
waar wil je paypal voor gebruiken dan? dat bedrijf is nog erger dan DSB (om maar even in de actualiteit te blijven)
Nooit ergens last van gehad. Gewoon koppelen aan je bankrekening en klaar ben je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef Salatrel het volgende:
waar wil je paypal voor gebruiken dan? dat bedrijf is nog erger dan DSB (om maar even in de actualiteit te blijven)
Iemand was me voor.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef Adfundum het volgende:
Je kunt je ING-rekening koppelen aan je paypal-account, dan wordt je betaling automatisch afgeschreven of je kunt geld op je paypalrekening storten en van daaruit betalen. Je moet dan wel minimaal 18 jaar oud zijn geloof ik.
Waarom niet? Zolang je maar saldo hebt als Paypal wil afschrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef fredje2009 het volgende:
ga ik ff doen, bedankt voor jullie reacties zover.
Ohja, stel ik sta op mijn ING rekening af en toe rood kan dat dan wel met PAYPAL?
Dat dus, en idd kan heel handig zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef Adfundum het volgende:
Je kunt je ING-rekening koppelen aan je paypal-account, dan wordt je betaling automatisch afgeschreven of je kunt geld op je paypalrekening storten en van daaruit betalen. Je moet dan wel minimaal 18 jaar oud zijn geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |