Oh allemaal onderdelen voor auto's van velgen tot audio installaties tot tuningparts.quote:
Sjonnie alert!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh allemaal onderdelen voor auto's van velgen tot audio installaties tot tuningparts.
Bedankt voor je uitleg. Nu weet ik dat ik hem niet aan favorieten hoeft te voegen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh allemaal onderdelen voor auto's van velgen tot audio installaties tot tuningparts.
Fiat Panda alert!quote:
Hij is hier plat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Fiat Panda alert!
Anyway, kunnen jullie erop komen of is hij gewoon heulmaal plat?
Een cirkel kan ook plat zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Armageddon het volgende:
Wie zegt dat ie plat is? Misschien issie wel rond?
Omdat de wereld ook plat is duhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Armageddon het volgende:
Wie zegt dat ie plat is? Misschien issie wel rond?
TS heeft een Fiat Pandaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Fiat Panda alert!
Anyway, kunnen jullie erop komen of is hij gewoon heulmaal plat?
Do they ship to the Netherlands?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:30 schreef Airlocker het volgende:
TS ligt in zijn vrije tijd uren lang onder auto's
Ah ok, dan mag het..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef AlligatorNL het volgende:
Wilde een K&N inlegfilter kopen daar om mijn huidige papierenfilter te vervangen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg. Nu weet ik dat ik hem niet aan favorieten hoeft te voegen.
Zeker voor in je civic'je met jap-style uitlaat. Voor een net iets agressiever geluidje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef AlligatorNL het volgende:
Wilde een K&N inlegfilter kopen daar om mijn huidige papierenfilter te vervangen.
Nee voor in je pandaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zeker voor in je civic'je met jap-style uitlaat. Voor een net iets agressievere geluidje.
Civic sjonnie alert!quote:
Een civic "tunen" of "uitbouwen" een hobby noemenquote:
Jjij begint over een civicquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een civic "tunen" of "uitbouwen" een hobby noemen
Opelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef AlligatorNL het volgende:
PandaCivic
Nee ik heb gewoon een beschaafde Astra.
En die inleg filters zijn niet voor ander geluid ofzo, het is gewoon op de lange termein goedkoper omdat je niet telkens nieuwe papieren filters hoeft te kopen. Dus kom niet praten met je lekenverstand
Zeg wat jij rijdt dan sukkeltje. Of wacht, je hebt nog geen rijbewijs zeker, je rijdt zeker op een Runner ofzoquote:
Of een zipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zeg wat jij rijdt dan sukkeltje. Of wacht, je hebt nog geen rijbewijs zeker, je rijdt zeker op een Runner ofzo
93quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Alsof er ooit stickers op mijn auto komen jonge
Ben geen mongol
Zegt iemand die twitter gebruiktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Down for everyone?
No it's just down for the sjonnies.
En hiervoor heb je je speciaal geregistreerd?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef platour het volgende:
Voor al die gene die hier besteld hebben, heb ik dit gevonden bij de KVK.
Naam: Remco Car Stereo B.V.
Vestigingsadres: Rijnstraat 19
Vestigingsplaats: 1078PV Amsterdam
KvK-nummer: 24270236 0002
Soort Inschrijving: Nevenvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Naam: Remco Shop
Vestigingsadres: Rijnstraat 19
Vestigingsplaats: 1078PV Amsterdam
KvK-nummer: 24393732 0005
Soort Inschrijving: Nevenvestiging
Status: Faillissement