Opgelost, slotjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:40 schreef IkWilbert het volgende:
0900-8844 is voor als je geen haast hebt, kun je best even wachten![]()
Als je niet kunt wachten moet je maar 112 bellen
wat is er gebeurd ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:39 schreef CyberRat het volgende:
Godsamme, heb je de politie nodig.. piep er zijn 9 wachtende voor u.
Betalen we daar belasting voor?
Politie is onder bezet, misschien kan ik daar beter 112 voor bellenquote:
Ik denk dat hij bedoelde. Wat is er gebeurd dan dat je de politie moet hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef CyberRat het volgende:
[..]
Politie is onder bezet, misschien kan ik daar beter 112 voor bellen
Gehijgt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst 112 gebeld
Keukenprinsesjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, brandweer moeten bellen
oh ja joh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde. Wat is er gebeurd dan dat je de politie moet hebben.
En waarom geef je het antwoord daarop niet? Je schaamt je zeker..quote:
Ayequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brand bij oud-ijzerhandel St. Joost
Neu, schade door een (zwerf) kat, mijn bank en speakers onder gepist en mijn breed beeld TV omver gelopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom geef je het antwoord daarop niet? Je schaamt je zeker..
Je bent in elkaar gemept door een paar sjonnies? Uitgemaakt voor kringspiermusketier door een paar homo-bashers? ..
Dan zou ik nog eerder mijn verzekering bellen of wil je dat die poltie achter die kat aan gaat huppelen om hem vervolgens neer te knuppel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:00 schreef CyberRat het volgende:
[..]
Neu, schade door een (zwerf) kat, mijn bank en speakers onder gepist en mijn breed beeld TV omver gelopen(toen ik hem wilde vangen)
Verzekering heb ik natuurlijk ook gebeld, hij is btw -net- opgehaald door een medewerker van het dieren asiel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder mijn verzekering bellen of wil je dat die poltie achter die kat aan gaat huppelen om hem vervolgens neer te knuppel?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hoe is hij überhaupt binnengekomen dan?
Ik gok dat dit is omdat ze anders nooit van dit beest af komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef CyberRat het volgende:
Verzekering heb ik natuurlijk ook gebeld, hij is btw -net- opgehaald door een medewerker van het dieren asiel.
Ik wilde info in winnen bij de politie omtrent mijn rechten, want ik zorg dat het beest netjes wordt opgevangen krijg ik te horen dat het asiel geen gegevens van de eigenaar aan mij door geeft mocht deze hem op komen halen :/
Normaal kost dat de verzekering van de eigenaar van het beestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik gok dat dit is omdat ze anders nooit van dit beest af komen.
Over de schade, hoort zo iets niet bij je inboedel verzekering?
Tuurlijk niet, ze zouden de gegevens toch gewoon kunnen geven na het ophalen van de kat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik gok dat dit is omdat ze anders nooit van dit beest af komen.
helaas, was er dus eerst al mee naar de dieren arts, geen chip. en nogmaals, het asiel geeft geen gegevens van de eigenaar door.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze zouden de gegevens toch gewoon kunnen geven na het ophalen van de kat.
En de meeste katten zijn in de laatste jaren geïnjecteerd met een microchip met adresgegevens van de eigenaar dus er is ook een kans dat ze zo kunnen zien wie de eigenaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |