Ze komt hierheen maar heeft eerst nog een onderzoek in het ziekenhuis, ondertussen maak ik haar medicatiedoosjes en alles alvast wel klaar (samenwonendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier bent en niet naar je vriendin toe gaat
Dus zo erg is het met jou nog nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze komt hierheen maar heeft eerst nog een onderzoek in het ziekenhuis, ondertussen maak ik haar medicatiedoosjes en alles alvast wel klaar (samenwonend)
Ik zoek afleiding. Dat vind ik niet in zitten op de bank en geschrokken zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo erg is het met jou nog niet
Mijn naam ziet er raar uit zoquote:
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zoek afleiding. Dat vind ik niet in zitten op de bank en geschrokken zijn...
Zal wel los lopen, er iets aan doen kan ik niet, dat moeten ze daar doen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaat
Maakt niet uitquote:
Selmaquote:
beterquote:
Vandaar pingwingel de hele tijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
ik zie nu pas dat pingwingei pingwingei heet
Hoi meisje uit Zwollequote:
Hoi Pingwineiquote:
Asjeblieftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Pingwinei![]()
Dankjewel van vannacht
Joah wel even lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |