Ik ook nu eerst even wat etenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Maar het was me weer een waar genoegen, ik ga nog even wat doen
quote:
Verder klopt het aardigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
Goed topic
Goede TS
Goede OP
Goed nummer
+1
Minder dat nieuws van je vriendin manquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
BAH
Het ene moment ligt je internet eruit en ga je maar muziek bluetoothen naar je foon...
Het volgende moment word je door je vriendin gebeld met het nieuws dat ze vanaf morgen voor minimaal een week in het ziekenhuis moet blijven wegens amputatie van de beide kleine tenen wegens ontstekingen die tot in het bot zijn door gedrongen
Afleiding zoeken alhier dus
wooow kut voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
BAH
Het ene moment ligt je internet eruit en ga je maar muziek bluetoothen naar je foon...
Het volgende moment word je door je vriendin gebeld met het nieuws dat ze vanaf morgen voor minimaal een week in het ziekenhuis moet blijven wegens amputatie van de beide kleine tenen wegens ontstekingen die tot in het bot zijn door gedrongen
Ja, ik ben blij dat ik weer internet hebquote:
Kut voor je vriendin man. Schuld van de huisarts, of zelf te lang gewacht met naar de huisarts gaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik weer internet heb
en bedankt
Wat?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
BAH
om een lang verhaal kort te maken: 4/5 maand gelopen met open wonden waar gewoon vocht uit kwam, na de eerste 3 maand EINDELIJK goed doorverwezen (via internist naar podotherapeut die zegt dat een wondconculent moest kijken en die zei op zijn beurt dat het AL LANG gezwachteld moest worden) voorts goed genezingsproces, behalve aan de zeikant van de voeten, daar zat onderhuids schijnt nu dus een ontsteking, die was nog niet op foto's te zien enzo, afgelopen maand veel last van gehad (nogsteeds wekelijks in het ziekenhuis lopende) tot vorige week de chirurg keek, vandaag weer en vandaag hoorde ik dit dus door de telefoon...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kut voor je vriendin man. Schuld van de huisarts, of zelf te lang gewacht met naar de huisarts gaan?
Dat hier bent en niet naar je vriendin toe gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
BAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |