abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249411
Ik vraag me echt af of hij het zal volhouden. Hij maakt het zichzelf natuurlijk erg moeilijk. Weet niet of hij een volhouder is, want als je naar de introductiefilmpjes keek waren ze dat (natuurlijk) allemaal. Maar betwijfel of hij het volhoud om met Esmeralda in 1 bus te zitten. Hij lijkt hopeloos verliefd en dasniefain. Aan de andere kant is er 1 groot verschil met BB. Het was makkelijker om daar uitte stappen. Bij de bus heb je natuurlijk ook nog een zooitje geld als borg moeten geven. 6.000? dus wij nederlanders en geld? nee dan blijft hij.
pi_249412
Nou maar het doet wel zeer hoor, als je bijballen continu op je hoofdtestikels lopen te bonken en het voorvocht zich in een vloeiende beweging een weg zoekt.
Arme Bartje, ga maar dromen in zwart/wit.
Je weet het vaak soms nooit

pi_249413
Volgens mij komt Esmeralda behoorlijk onder druk te staan. Tot nu toe gebeuren er spannender dingen in de Bus dan in BB!! Naar mijn mening dan.
pi_249414
Wat mij betreft kan hij gelijk zijn spullen pakken......wat een loser zeg.
Dat je jezelf zo belachelijk kan maken!
Kijk, ik geloof best dat hij Esmeralda leuk vindt, en dat hij dat tegen haar zegt, maar...als zij NEE zegt is het toch NEE????
Meneer gaat dan lopen janken waarom ze hem niet leuk vindt. ( En dat alles op zo'n verwend en zeikerig toontje...je bent zo wijs....nee, Bart is zo dom!!!)
O ja, als je maar niet intiem wordt met een andere jongen in de bus. Intiem...alleen het woord al, en zelfs een blinde kan zien dat Essie geilt op Bullent, dus wat denkt Bart met die opmerking te bereiken?

Ik vond hem in het begin een aangename verschijning in de bus, maar wat is het een Lulletje Rozenwater zeg!

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 26 februari 2000 @ 16:33:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_249415
Wat zet Bart zichzelf voor lul zeg. Als hij het later zelf terug ziet zal hij zich wel rotschamen, maar ja dan is het te laat.
Echt een zielig figuur. En wat zien ze toch allemaal in die esmeralda. Ik hoop gauw dat ze van die eerste plaats afdondert en in de gevarezone terecht komt. Hopelijk krijgt ze dan wat minder sterallures
pi_249416
quote:
[b]op 02-26-2000 om 04:23 PM schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat mij betreft kan hij gelijk zijn spullen pakken......wat een loser zeg. [b]
Dat je jezelf zo belachelijk kan maken!
Kijk, ik geloof best dat hij Esmeralda leuk vindt, en dat hij dat tegen haar zegt, maar...als zij NEE zegt is het toch NEE????
Meneer gaat dan lopen janken waarom ze hem niet leuk vindt. ( En dat alles op zo'n verwend en zeikerig toontje...je bent zo wijs....nee, Bart is zo dom!!!)
O ja, als je maar niet intiem wordt met een andere jongen in de bus. Intiem...alleen het woord al, en zelfs een blinde kan zien dat Essie geilt op Bullent, dus wat denkt Bart met die opmerking te bereiken?

Ik vond hem in het begin een aangename verschijning in de bus, maar wat is het een Lulletje Rozenwater zeg!

En zo onvolwassen. "Wat is er dan mis met mij?" Tsjonge, wanneer iemand van 16 dit zou zeggen, ok, maar Bart 30+! Begrijpt hij dan niet dat het een kwestie van gevoel is en dat je niet altijd concreet kunt benoemen waarom je wel of niet verliefd bent? En hij dramt maar door!

pi_249417
Bart zit psychisch zo ernstig in de put dat hij binnen enkele dagen de bus gaat verlaten, waarna hij zich van het leven beroofd door zich op te hangen aan een brug bijgestaan door een spandoek met een laatste gedicht voor Esmeralda

٩๏̯͡๏)۶
pi_249418
Van mij mag Bart per direct de bus uit. Ik zie Es ook graag vertrekken, maar ik weet zeker dat als Es weggaat, wij tegen een dagenlang continu jakkende en treurende Bart aan zitten kijken.
Dus Bart, wegwezen aub! Ik heb er nu wel genoeg van.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249419
Misschien krijgt Bart juist wel als ze weggaat een hele frisse leukere persoonlijkheid!!! Dan ga ik weer effe met Bart van BB vergelijken
  zaterdag 26 februari 2000 @ 21:05:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_249420
Denk het niet hoor zijn twee hele verschillende Barten naar mijn idee
pi_249421
Jongens vandaag zijn we het een keer allemaal eens.! Bart stelt zich zo ontzettend aan dat ik er met kromme tenen naar zit te kijken, inderdaad o wat ben je wijs"was om zu en op zijn leeftijd weet je zo langzamerhand wel dat je verliefdheid niet af kan dwingen, dat het een gevoel is. Conclusie laten Bart en Esmeralda allebei moven. Bart hangend aan die brug en Esmekwalda huilend bij zijn lijk, genietend van de aandacht.'
pi_249422
Het zou natuurlijk ook een (denkt hij) hoe-word-ik-populair-techniek kunnen zijn!!!
Zijn naamgenoot in BB kreeg namelijk het hele nederlandse volk achter zich toen datzelfde volk meende te ontdekken dat Saab Bart niet even leuk vond als Bart Saab. In elk straatinterview ging het van "aaach wa zielug vor Bart". Maar BB-Bart werd tenminste nog "een beetje" leuk gevonden door Saab, leuk genoeg voor een korte romance in ieder geval. De Bus-Bart krijgt helemaal niks en wordt zwaar afgewezen, kan je nagaan hoe "ah wa zielug" al die huisvrouwen Bus-Bart gaan vinden. Bovendien zoeken al die wijfies toch al een (voor hen zichtbaar) excuus om uit jaloezie een lekker wijf af te kraken, dus genoeg ammunitie om Es een arrogant, gemene bitch te gaan vinden.
En voila daar heb je Esmeral eruit en "arme" Bart mega-populair!!!! Geloof me nou maar, Bart is gewoon slim dat miljoen aan het binnenhalen, die hele Es kan 'em gestolen worden. Hij wil bovenaan die pol en het nederlandse volk kennende kan hem dat nog wel eens gaan lukken ook!!!
pi_249423
Dom is leuk, Ja begrijp je punt, maar daar heeft deze Bart veel te weinig charisma voor. Denk dat de uitstraling toch ook heel belangrijk is. Maar eerlijk is eerlijk die Esmeralda pakt het ook wel verkeerd aan. Heb net op ,t busnieuws gelezen dat die gasten zich achter Bart scharen zo van Dat Esmeralda hem op zit te geilen en hij dat niet toe moet laten, en zo krijg je waar jij het over had. Anti Esmeralda. Aan de andere kant het is duidelijk dat zij het niet zonder aandacht kan stellen (vooral mannelijke) en zij vind het toch ook wel erg leuk allemaal. anders blijf je een beetje uit zijn buurt en probeer je de boot een beetje af te houden stel ik me zo voor. Ik weet dat het moeilijk is in zo een kleine ruimte, maar nee ze is er wel een beetje op uit. Geef mij op dit moment maar Tessa.
pi_249424
Ik hoop dat het eigenlijk zo nog een tijdje door gaat eindelijk gebeurt er iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')