Als ik het woord "paal" hoor ben ik ook niet meer te houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, ik moet ook altijd mijn muil houden op feestjes, vooral door mijn flauwe woordgrappen of sexistische opmerkingen.
Daarom kom ik ook niet meer op feestjes, kunnen ze ook niet meer ouwehoeren dat ik mijn muil moet houden.
BIj dat feestje werd ik dus echt verzocht om even 5 minuten enkel te knikken of nee te schudden. Bij uitzondering mocht ik korte antwoorden geven, maar alleen als het expliciet werd gevraagdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef IJsblock het volgende:
Goede klacht, ik moet ook altijd mijn muil houden op feestjes, vooral door mijn flauwe woordgrappen of sexistische opmerkingen.
Daarom kom ik ook niet meer op feestjes, kunnen ze ook niet meer ouwehoeren dat ik mijn muil moet houden.
TS zit onder de plak bij iedereen op het feestje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
BIj dat feestje werd ik dus echt verzocht om even 5 minuten enkel te knikken of nee te schudden. Bij uitzondering mocht ik korte antwoorden geven, maar alleen als het expliciet werd gevraagd
Nee, het betreffende meisje is een best leuk meisje die het meer als geintje bedoelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TS zit onder de plak bij iedereen op het feestje?
Knik kort dat je weggaat, er zijn meer vrienden buiten die echt om je geven hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
BIj dat feestje werd ik dus echt verzocht om even 5 minuten enkel te knikken of nee te schudden. Bij uitzondering mocht ik korte antwoorden geven, maar alleen als het expliciet werd gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Net zoals je topics dus zeg maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Trannellius het volgende:
Wanneer ik in een gesprek deel neem, wordt dat dus blijkbaar langzamerhand een monoloog zonder dat ik het door heb. Gecombineerd met een harde stem zorgt dit dus voor ergernissen bij een ander.
En dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je moet gewoon niet zo bewust bezig zijn met wat andere mensen van je vinden.
Nee, onbelangrijke mensen kunnen een nonchalant schouderophalen als antwoord krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dit.
Boeit het je echt TS wat anderen van je vinden. En met anderen bedoel ik dan onbelangrijke mensen in je leven.
Ik vind Trannellius niet zo heel erg, alleen zijn OP's zijn soms een beetje lang van stof.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ten eerste. Erg laf dat je dit je laat opleggen.
Ten tweede. Eigenlijk gedraag je je op dit forum dus net zo als buiten dit forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |