Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Zouden deze mensen denken dat ze stoer zijn als ze met 10 graden in een t-shirt buiten rondlopen?
Ik snap het niet.
Je mist een woord.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Bovendien komt hier vaak achteraan dat mensen die het nu wél koud vinden trieste paupers.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.
Echte mannen lopen niet in armoedige T-shirts, stomme pauper die je d'r bent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.
Amen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook over buiten. Binnen is het geen probleem om in een t-shirt te lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ik loop nog steeds in een shirt. Buiten wel een herfstjas nu, maar binnen heb je toch verwarming>geen vest.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef wise het volgende:
boeiend wat ze aanhebben. Die mensen lopen voor lul, jij niet.
Het duurde even, maar eindelijk hebben de kwaliteitsreacties mijn topic gevonden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. De gasten die ik ken uit mijn omgeving die in een t-shirt lopen zijn van die weirdoos die in hun hippe bandshirt over straat lopen en doen alsof ze het niet kouden hebben
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook over buiten. Binnen is het geen probleem om in een t-shirt te lopen.
Als ik die van mij nu ga aandoen, dan ga ik zwetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef Renesite het volgende:
Oh, zag ik gister ook op de fiets. Ik werd blij van de gedachten dat ik het wel warm had in mijn winterjas!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |