Ik wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik heb nog NOOIT zo'n slecht nummer gehoord en dan moet 538 het ook nog is 10 x per dag uitzenden.
Dan is MJ nog beter. Robbie Williams is een ongetalenteerde kankerjunkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eens inderdaad. Zware kak dat nummer.
Maar waarom zenden ze dat nummer eigenlijk uit? Puur omdat het Robbie Williams is waarschijnlijk.
Was het nummer geweest van Rob Willems uit Lutjesbroek dan had niemand er naar geluisterd en omgekeken ........
Die nieuwe van Michael Jackson is ook al zo'n kutplaat
Als ik precies hetzelfde schilder als Picasso is het ook minder waard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eens inderdaad. Zware kak dat nummer.
Maar waarom zenden ze dat nummer eigenlijk uit? Puur omdat het Robbie Williams is waarschijnlijk.
Was het nummer geweest van Rob Willems uit Lutjesbroek dan had niemand er naar geluisterd en omgekeken ........
Die nieuwe van Michael Jackson is ook al zo'n kutplaat
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik heb nog NOOIT zo'n slecht nummer gehoord
1: Dat heet plagiaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
1:Als ik precies hetzelfde schilder als Picasso is het ook minder waard.
2:Als jij precies hetzelfde topic opent als ik komen er ook minder reacties.
Keiharrrrrrrrrrrrrde Porrrrrrrrrrrrrno Plaat, Gatverrrrrrrrrrrdammmmeeeee!quote:
Kaaaaaaahhhnnker wat slecht.quote:
AAAAH OORKANKER IS HET, ZEG IK JE!quote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde figuur als jij.
Ja dat klopt. Die muziek is precies zo opgebouwd zodat vrouwenhersentjes geprikkeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummer.Misschien omdat ik vrouw ben? Ofzo?
Net zoals het feit dat er moeilijk naar vrouwen geluisterd kan worden als man, i.v.m. de hoge toontjes die vrouwen produceren en daar kan je als man niet lang naar luisteren of voor concentreren. Is wetenschappelijk bewezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Die muziek is precies zo opgebouwd zodat vrouwenhersentjes geprikkeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |