En waar haal jij uit dat ik gestopt ben? Ik spreek haar regelmatig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En toen ben jij meteen afgekapt?
Die meid wilde dan ofwel gewoon met jou spelen, kijken hoe ver je bij haar zou komen, of dat laatste was een test voor jou, waar je dan hard op gefaald hebt.

Ja, goh. Die laatste zin misschien? Of zou het toch die "quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Life het volgende:
[..]
En waar haal jij uit dat ik gestopt ben? Ik spreek haar regelmatig.

Ze is er niet op donderdagquote:
Doe maar niet johquote:

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef wise het volgende:
is vakantie geweest, dus weet neit of TS nog een update heeft.
Gisteren zou het raak kunnen zijn geweestquote:Iedere dinsdag en woensdag zit je in de bus

TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef wise het volgende:
is vakantie geweest, dus weet neit of TS nog een update heeft.

dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.

Ja hij zit op de haagse.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.
Oh delfttu
tu campus
station delft
oh en die tram komt er vast jongens! nu hebben ze het er over met de open dag.. dus tegen de tijd dat ie klaar is gaat ie rijden hoorveolia busdiensten

TU vakantie?! Een groot deel heeft roostervrije week ivm tentamens, maar echt vakantie kan je dat niet noemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TU heeft vakantie, er zijn gewoon veel mensen die in een studieweek zitten.
Die tram is al jarenlang uitgesteld (zover ik er wat via-via van gehoord heb meer dan een jaar geleden).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
dacht dat ie op de haagse zat.. die hadden het vorige week.
Oh delfttu
tu campus
station delft
oh en die tram komt er vast jongens! nu hebben ze het er over met de open dag.. dus tegen de tijd dat ie klaar is gaat ie rijden hoorveolia busdiensten

Ik reken er niet op dat ik er ooit gebruik van zal makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:13 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Die tram is al jarenlang uitgesteld (zover ik er wat via-via van gehoord heb meer dan een jaar geleden).
En.... hhsinholland
kut kinderen/scholiertjes
brommertjes
spoor/busknorren met de bammetjes van mama

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Voor TS:
Hallo lieve medeFOK!ers,
Iedereen weet het, maar niet iedereen doet het, dat vind ik zonde. Waar heb ik het over? Breezers gebruiken natuurlijk! Breezers zorgen immers voor lange tijd vertier. In deze handleiding zal ik een groot scala aan onderwerpen behandelen, van cammen tot Chloroform en van Superdudes tot psychologie. Omdat jullie lieve FOK!ertjes soms nogal mensenschuw zijn, begin ik maar met het internetgedeelte, dat kan immers iedereen.

WARE_HEIDEN reist elke dag met speciaal vervoer naar schoolquote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik ga deze topic gewoon bumpen want ik zit elke dag in die bus maar ik zie nooit een leuk meisje dus TS plaats even pics dan ik wil weten wie je bedoelt bij voorbaat dank
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |