Zo zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Trams zijn grappig.
Ooit met 100 man in 1 tram gezetenstaan, dat er eeeeecht niemand meer bij kon.
We konden niet eens uitstappen, moesten wachten tot de 1e 30 tussen ons en de deur waren uitgestapt
Ah oke, naja ik zal het over een paar weken wel zienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat was het merkelpark, wat er nu is. Het enige is dat je nu onlogische paden over het hele TU terrein hebt.
En nu ga ik even luchen
"Zo zo."1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Trams zijn grappig.
Ooit met 100 man in 1 tram gezetenstaan, dat er eeeeecht niemand meer bij kon.
We konden niet eens uitstappen, moesten wachten tot de 1e 30 tussen ons en de deur waren uitgestapt
In bus 69 zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
Vroeger stopte bus 69 voor je deur.
quote:
Ik heb er een voetnoot bijgezet.quote:
Nee, maar ga op kamers, anders heb je achteraf spijt dat je dat nooit gedaan hebt. (Al is het op het moment een hel om iets te vinden in Delft...)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij een betere oplossing die net zo gratis is als het OV voor mij?
Dat is al zo ongeveer af op wat dingetjes na. Als je op de weg tussen alle faculteiten door loopt zie je ook naast de weg een soort grasweg tussen alle bomen door lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..
Nice.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er een voetnoot bijgezet.
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangen
Gezellig, bus 69 !
Goed idee voor Don & Ad, Bus 69! De Neerlandse Bangbus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan een bus voor me waarin alle kerels staan of zitten, en waar vrouwen dan omgekeerd aan hangen
Gezellig, bus 69 !
Omdat dat nog duurder is, en ik het wel prettig vind om nog thuis te wonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Nee, maar ga op kamers, anders heb je achteraf spijt dat je dat nooit gedaan hebt. (Al is het op het moment een hel om iets te vinden in Delft...)
[..]
Dat is al zo ongeveer af op wat dingetjes na. Als je op de weg tussen alle faculteiten door loopt zie je ook naast de weg een soort grasweg tussen alle bomen door lopen.
Daar moet een trambaan komen, maar die is al heel wat jaren uitgesteld (bewoners bang voor trillingen/huisverzakking etc.)
Voor ¤ 5000- weet ik ergens een bus te koop staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Goed idee voor Don & Ad, Bus 69! De Neerlandse Bangbus.
Daar draait heel dit forum om, dit forum is ook heel goed voor je beeld van mannen. Je zou bijna pot worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef ufopiloot het volgende:
Is het toevallig dat dit soort topics over wanhopige vrijgezelle fokkertjes die niet iemand aan durven spreken altijd zo populair zijn in KLB?
Ja, users uitlachen, en evt in irl ermee confronteren is goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef ufopiloot het volgende:
Is het toevallig dat dit soort topics over wanhopige vrijgezelle fokkertjes die niet iemand aan durven spreken altijd zo populair zijn in KLB?
Ze ziet eruit als Miljuschka en zij is ook een potquote:
En toen ben jij meteen afgekapt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Life het volgende:
Aangezien ik laatst precies dezelfde situatie had, kan ik je mooi advies geven TS!
De volgende keer dat je dr ziet, moet je gewoon 'hoi' zeggen. Ook al volgt er niks, het ijs is iig gebroken! De keer daarna kan je gewoon naast haar gaan zitten of vragen of ze bij jou komt zitten. Dat werkte in mijn geval goed. Vervolgens loop je met haar mee naar d'r auto en vraag je haar nummer. Ze geeft haar nummer en klaar! Nu hoop ik wel dat je meer succes hebt dan ik, want in mijn geval zei ze nog nadat ze dr nummer gaf: 'Ik weet echter niet of mijn vriend het leuk gaat vinden als je me gaat bellen, hoor'![]()
Ik stierf een klein beetje van binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |