Hoe roep je keihard HIHIHI?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad
Doet me denken aan een schoolreis van een basisschool en dan in de bus naar de Efteling een briefje naar voren doorgeven en dan keihard HIHIHIHIHIHI roepen.
De partyvan staat al voor mijn deurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
ff doorgestuurd naar justitie![]()
edit: met al die tekst erin kan ik je niet quoten. The fuck
Stuur je gelijk de rest van het internet ook mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
ff doorgestuurd naar justitie![]()
edit: met al die tekst erin kan ik je niet quoten. The fuck
Aangezien hij op de hogeschool zit en naar zoetermeer moet, wordt dat halte aula TU.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef chiren het volgende:
omg wie gaat er ook met die bus en maakt pics van TS?
Niet moeilijk te herkennen nu... Als ik zou weten waar hij opstapt in Delft, zou ik hem opwachten
Das makkelijk, bus 121 rijdt door het TU terrein heen dus hij stapt ongetwijfeld op bij halte Aulta TU omdat die het meest dichtbij is vanaf de HHS.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef chiren het volgende:
omg wie gaat er ook met die bus en maakt pics van TS?
Niet moeilijk te herkennen nu... Als ik zou weten waar hij opstapt in Delft, zou ik hem opwachten
Ja, dat staat zelfs in zijn sig:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef The_Flash het volgende:
Was dat topic niet al verwijderd op verzoek van justitie
Op je 23e HBO doen is al triest, maar als ie dan ook nog eens brommer rijdt gaat het wel erg verquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:58 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Das makkelijk, bus 121 rijdt door het TU terrein heen dus hij stapt ongetwijfeld op bij halte Aulta TU omdat die het meest dichtbij is vanaf de HHS.
Maar TS waarom heb je geen brommertje? Staat er helemaal vol mee voor de HHS, nog meer dan op het hele TU terrein te vinden is
>>>quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Aangezien hij op de hogeschool zit en naar zoetermeer moet, wordt dat halte aula TU.
Die gaat op het half en het heel ongeveer.
Als nu iemand erachter komt in welk jaar TS zit, kunnen we even kijken hoe laat hij uit is.
TS ziet er inderdaag uit als 14. En gaat zo te zien vaak naar de mac.
Zit je nu tegen jezelf te schoppen omdat ik een typo maak?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef WensMeester het volgende:
[..]
>>>
TS zag er inderdaagd uit als 14. En ging zo te zien vaak naar de mac.
En succes met de rest, projectwerkHelp me liever zoeken naar het meisje!
Ik pak em wel eens naar station Delft, of als ik naar utrecht wil richting zoetermeer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Merkie het volgende:
Gaat half KLB nu ineens dagelijks met bus 121?
Ik pak hem bijna altijd naar de aula. Wel des ochtends meestal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik pak em wel eens naar station Delft, of als ik naar utrecht wil richting zoetermeer.
Vooral ook dat msn gesprek inclusief adres enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik pak hem bijna altijd naar de aula. Wel des ochtends meestal.
Vroeger stopte bus 69 voor je deur. Toen er nog een weg lag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tramquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vroeger stopte bus 69 voor je deur. Toen er nog een weg lag.
Heb jij een betere oplossing die net zo gratis is als het OV voor mij?quote:
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tram
Ja, dat was het wel, maar ambtenaren hebben nog een paar jaar nodig denk ikquote:
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is er niet echt beter op geworden. Ik wil een tram
is die? Mooi taalgebruik voor een studentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan pak ik 40, die stopt dichter bij mijn faculteit. Maar terug is die altijd te vroeg.
Dat was het merkelpark, wat er nu is. Het enige is dat je nu onlogische paden over het hele TU terrein hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..
Trams zijn grappig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze gaan toch het hele terrein rondom de TU vernieuwen? Dat zeiden ze tenminste vorig jaar op de open dag..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |