quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niks drama. Jouw ervaring is goed om te lezen!
Niks drama, klinkt alsof je het zelf heel goed weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig. Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken.
Ik heb het altijd omschreven als 'werken'. Kinderen zijn meestal niet echt blij dat pappa of mamma een nieuwe partner heeft. Het zorgen voor een goede band is de verantwoordelijkheid van de volwassene, dus die moet aan de slag. Wat ik verder altijd lastig ben blijven vinden is dat mijn lontje korter is dan dat van de eigen moeder, maar dat ik (terecht) minder kan en mag sturen. Daar moet je een weg in vinden en dat is niet altijd makkelijk. Gelukkig hebben we er nooit 'gedoe' over gehad, omdat mijn beeb heel goed begrijpt hoe anders het voor mij is en daar (ondanks de moeder-de-gans-instincten) erg goed mee kan omgaan.
Wat een drama-verhaal
En terecht (dat je er wat van zegt). Gevaarlijk ook met dat glas!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:13 schreef Qwea het volgende:
zo, ik heb maar eens even een melding gemaakt van het illegaal vuil wat hier altijd ligt. Nu ook weer, liggen er zakken met strontluiers en een tafeltje waar het glas is uitgetrapt en dat glas ligt overal
Aso's
Ik hoop voor je dat je snel de ware Jacoba tegenkomt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Knuf(ook voor alle andere ongewenst kinderlozen).
Zelf heb ik geen reden aan te nemen dat ik het niet kan, alleen ben ik toch het grootste deel van de afgelopen decennia single geweest en de relaties die ik gehad heb waren verre van stabiel, verder dan een keer bijna samenwonen nooit gekomen.
Aan de andere kant, als gebleken was dat ik onvruchtbaar zou zijn had ik er geen bezwaar tegen gehad een (of meer) kind(eren) te adopteren, het geven van een opvoeding als basis voor de rest van het leven vind ik belangrijker dan per se mijn genen verspreiden, waar je als man toch nooit 100% zeker van kan zijn zonder je partner een openlijke motie van wantrouwen aan te smeren.
insgelijks... ik blijf effe wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Pagan het volgende:
*Ik houdt hier over op, trek dit toch minder goed als ik dacht*
Ik dacht even aan misschien iets met dieren of planten of zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tijd voor een nieuw onderwerp
..........
![]()
Iemand anders een idee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef MrSubtle het volgende:
Kijk, lief he?
[ afbeelding ]
Het is een vleermuis... zou je niet verwachten dat die cute zijn he? Nee? Nou... da's dus wel... zo...
Nu jullie
Jouw PM ook (ik zit op het werk en dat PMt altijd wat rottig, maar ik zag hem wel!).quote:
Waar heb jij het nou over??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:wat een aflevering
het zet je complet op het verkeerde been
![]()
Die moet ik nog zien jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:wat een aflevering
het zet je complet op het verkeerde been
![]()
Geef je man ook een beetje want andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over??
*Gaat lekker salami met kruidenkaas eten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Geef je man ook een beetje want anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |