abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:03:56 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73684310
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh kut Greys met je marsepein.
ja, dat dus
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 16:16:37 #302
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73684825
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ja die dominantietips.
Dat gaat hier dus echt altijd psies verkeerd om he
Ze lopen altijd voor me de deur uit allemaal!
Ze eten voor ik eet zodat ik rustig kan eten!
Ze moeten allemaal voor me lopen, los dan wel aangelijnd, zodat ik kan zien wat ze uitspoken!
En als ze kroeltjes komen halen dan krijgen ze die ook gewoon
Mja met Elco is dit ook geen probleem en met hem ben ik ook niet altijd zo consequent al heb ik deze tips bij hem als pup welmeteen mee genomen.

Mijn broertje heeft Elco eens een dag gehad toen ik in het ziekenhuis lag en die was met hem naar een groot losloop gebied gegaan. Daar wilde hij hem lekker laten rennen. Hij liet Elco zitten en deed zijn riem los zodat hij lekker kon gaan rennen. Alleen bleef Elco zitten.. uiteindelijk zijn ze maar weer naar huis gegaan. Ik was vergeten te zeggen dat hij "vrij" moest zeggen zodat Elco wist dat hij vrij weg kon lopen

Maar als je een hond hebt die echt dominant is en die een hele duidelijke lijn nodig heeft dan zijn dit echt prima tips om de verhoudingen weer duidelijk te hebben. En zo'n minihond als jij hebt die misschien eens denkt dat hij baas in huis is is een minder bedreigend probleem dan een duitse herder of een grote golden.

Ik heb de helft gelezen Qwea, de rest lees ik straks even en dan mail ik je even

.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 16:16:58 #303
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73684834
Snotver
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: