abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73682199
Dit is echt, zonder sarcasme, een lach en een traan waard

Hier alweer terug van de poezenmanicure. Hij mauwt alleen op de heen weg en bij de DA is Merlijn kittyperfect. Zijn nageltjes zijn weer mooi kort en we hebben goed gekeken zodat we hem de volgende keer de rit kunnen besparen. En nu kamertje weer witten. De tweede laag van de nodige 3 lagen (extra dekkend, extra wit op een groene klote muur)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:02:32 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73682201
Qwea, wat had je er dan eigenlijk van verwacht???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:04:10 #228
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_73682244
MB ik vind het ook zo erg voor je opaatje.

Erover praten is goed maar moet dat natuurlijk wel willen. Weet dat je hier (tenminste van mij) altijd een luisterd oor zult vinden.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_73682270
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ehhhmm, Jongens? Ik heb een probleempje...

Weten jullie nog die gedragstherapeut die ik heb ingehuurd? Nou, ik heb dat rapport nou een kleine week en ik hem hem eens doorgelezen. Ik vind het bar onvolledig eigenlijk.

Er zitten standaard bladen in van "regels honden en kinderen" "straf u hond niet" en "uw hond en belonen" troep wat ik allemaal al wist.

Als ik kijk naar wat er dan overblijft van het rapport... dan ist niet veul.

Het hele verhaal van wat wij haar vertelt hebben over Baloe staat erin. Vanaf pup niet goed in omgang met andere honden, houdt niet van kinderen, wat hij doet als er een kind in de buurt is, ect.

Dan de diagnose....

das een halve kant van een a4tje waar het eigenlijk op neer komt is dat de aanleiding voor het gedrag niet vast te stellen is. Heleboel algemeen geblaat over een dominante hond.

Dan het advies Blabla oppassen en veilig blijven want gedrag blifjt altijd aanwezig. Dat ik hem moet belonen voor wat hij wel goed doet. Hoop bullshit over dat ik een normale halsband moet kopen ipv een slipketting voor zn artrose (shirley spreekt dat tegen, maar goed. WTF heeft een halsband met dominant gedrag te maken )

Nou blabla, muilkorf moet altijd om, liefst niet los maar vast en ik moet een andere korf. Nogmaals, wat heeft dat met dominantie te maken?

Nou ook moet ik ALTIJD proberen de confrontatie met een andere hond uit de weg te gaan (niks nieuws voor mij)

OOh ze drukt me ook nog even op het hart dat baloe NOOOOIT met een kind alleen mag zijn. Ja nee, dat wist ik écht niet

Nou kleed is van hem, familie moet bellen voordat ze langskomen en een kind mag NOOIT in de buurt van dikkerds kleed komen. Nou, ja mooi.

Nou, Patoe de hond van mn zus moet thuis blijven.

En dat was het. Ik moest van haar met alle geweld een kong kopen, en die dan geven als er een kind kwam. Ja mooi, maar wát moet ik dan precies doen? Daarover staat niks in. Er staat verder ook niks in of ik met baloe nog moet trainen op bepaalde dingen.

Er staat een boel algemene rotzooi in voor 62 euro die ik zelf ook wel had kunnen bedenken

Wat nu?
Wat had je dan verwacht?
En wat nu? ik zou gewoon betalen en eruit halen wat erin zit en weten dat het verder dus geen zin heet om dat nog ooit te doen. Had je vantevoren geen reviews gelezen om te weten wat er te verwachten viel dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:06:27 #230
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73682311
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ehhhmm, Jongens? Ik heb een probleempje...

Weten jullie nog die gedragstherapeut die ik heb ingehuurd? Nou, ik heb dat rapport nou een kleine week en ik hem hem eens doorgelezen. Ik vind het bar onvolledig eigenlijk.

Er zitten standaard bladen in van "regels honden en kinderen" "straf u hond niet" en "uw hond en belonen" troep wat ik allemaal al wist.

Als ik kijk naar wat er dan overblijft van het rapport... dan ist niet veul.

Het hele verhaal van wat wij haar vertelt hebben over Baloe staat erin. Vanaf pup niet goed in omgang met andere honden, houdt niet van kinderen, wat hij doet als er een kind in de buurt is, ect.

Dan de diagnose....

das een halve kant van een a4tje waar het eigenlijk op neer komt is dat de aanleiding voor het gedrag niet vast te stellen is. Heleboel algemeen geblaat over een dominante hond.

Dan het advies Blabla oppassen en veilig blijven want gedrag blifjt altijd aanwezig. Dat ik hem moet belonen voor wat hij wel goed doet. Hoop bullshit over dat ik een normale halsband moet kopen ipv een slipketting voor zn artrose (shirley spreekt dat tegen, maar goed. WTF heeft een halsband met dominant gedrag te maken )

Nou blabla, muilkorf moet altijd om, liefst niet los maar vast en ik moet een andere korf. Nogmaals, wat heeft dat met dominantie te maken?

Nou ook moet ik ALTIJD proberen de confrontatie met een andere hond uit de weg te gaan (niks nieuws voor mij)

OOh ze drukt me ook nog even op het hart dat baloe NOOOOIT met een kind alleen mag zijn. Ja nee, dat wist ik écht niet

Nou kleed is van hem, familie moet bellen voordat ze langskomen en een kind mag NOOIT in de buurt van dikkerds kleed komen. Nou, ja mooi.

Nou, Patoe de hond van mn zus moet thuis blijven.

En dat was het. Ik moest van haar met alle geweld een kong kopen, en die dan geven als er een kind kwam. Ja mooi, maar wát moet ik dan precies doen? Daarover staat niks in. Er staat verder ook niks in of ik met baloe nog moet trainen op bepaalde dingen.

Er staat een boel algemene rotzooi in voor 62 euro die ik zelf ook wel had kunnen bedenken

Wat nu?
Meld dat je het niet eens bent met het rapport van mevrouw en dat er allemaal dingen instaan die jezelf ook wel wist, of ze altijd op deze manier werken en of je een second opionon aan kan vragen.
Jouw een klein beetje kennende zul je het niet laten rusten.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:07:44 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682351
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou, toch wel wat meer. Een echte oplossing had ik niet verwacht. Zeker niet naar 10 jaar. Maar ik had toch wel verwacht dat ze me eventueel zou vertellen waar ik qua lichaamstaal bij Baloe op moet letten als hij een andere hond ziet. Hij doet het immers niet altijd.

En waar als zijn angst oid voor kids vandaan komt, en of daar nog wat aan te doen is. Graag had ik ook uitleg gehad over wát ik nou precies met die kong moest doen. Ja, geven. En dan? Moet ik hem dan geven als het kindje binnen is? Of als het kindje nog niet binnen is? Moet ik nog iets bijzonders doen? Hem met mn stem belonen? En wat als die kong op is en het kind is er nog? Moet ik hem dan afleiden?

Ik heb gewoon geen "volledig" gevoel zeg maar. Ik had wel verwacht dat ze me kon vertellen of het angst is voor kinderen, of dominantie.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van dat ik snap wat ik bedoel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2009 @ 15:08:16 #232
163650 Greys
pi_73682369
Q, ik neem aan dat als zij zegt 'kong geven als er een kind op visite is' dat ze dan bedoelt dat hij daar afleiding aan heeft, aan dat ding? Je hoeft er geen ijsdansfiguren mee uit te voeren denk ik Gewoon, vullen en geven. (Denk ik hoor ).
quote:
Dat was ook mijn eerste reactie, maar.... ik denk dat sommige mensen - zou ik misschien net zo hebben - wel iets meer verwachten van een 'gedragstherapeut'. Dat je dan misschien handvatten krijgt die je niet zo uit het eerste de beste hondenboekje kunt halen. Handige tips waarvan je denkt 'Ah! Daar had ik zelf nooit aan gedacht, da's het proberen waard'. Kortom, ik kan me voorstellen dat ze er misschien iets meer van had verwacht, maar een gedragstherapeut is vast weer heel iets anders dan een soort 'hondenfluisteraar', dit is vast meer van het praktische. Geen idee eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73682373
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:41 schreef MissBliss het volgende:
Thanks.

Nog iets meer info: de muziek was erg mooi. 4 nummers, maar de twee nummers van Pink Floyd sprongen eruit. Heerlijke muziek, was hij heel erg fan van, past precies bij hem. En het stond lekker hard
Verder was het dus heel druk, veel drukker dan we verwacht hadden. Dat is ook wel fijn.
Burdie en Dizer waren er ook

's Ochtends gingen we de kist dichtdoen. Zus, moeder, opa (dus vader van) en ik. Nou drama natuurlijk, heel erg moeilijk moment, maar daarna gingen we ook de schroeven vastdoen. En dat ging heel erg a la mijn vader
Álle schroeven vastgedraaid, "nu nog even de sierknoppen erop"..."Huh?"... "Oh, dat moest eerst". Dus we moesten alle schroeven weer losdraaien en alles weer opnieuw doen. Stonden we daar met zn 4-en met onze schroevendraaiertjes. Precies zoals mn vader het zou doen: eerst fout

Dat laatste stukje moet idd wel op een bepaalde manier 'grappig' of mooi zijn. En zoals al gezegd, hopelijk krijg je nog veel van die 'zoals m'n vader het zou doen' momentjes.
Moet ook wel heel onnatuurlijk voor zijn vader zijn (je opa dus...), je kind die eerder gaat dan jijzelf
Fijn dat er veel mensen waren, geeft toch altijd wat steun en aan hoe geliefd iemand is.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:09:09 #234
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73682396
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Je bent een dapper en sterk en open en eerlijk en prachtig, een dochter, kleindochter, zus en vriendin om trots op te zijn
Wat zij zegt, en nog een kusje van mij
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:10:18 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682437
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef JJH het volgende:

[..]

Meld dat je het niet eens bent met het rapport van mevrouw en dat er allemaal dingen instaan die jezelf ook wel wist, of ze altijd op deze manier werken en of je een second opionon aan kan vragen.
Jouw een klein beetje kennende zul je het niet laten rusten.
Nou ja, kijk het was een hele aardige meid hoor. 4 u geweest en maar 1,5u gerekend. Maar ik heb gewoon het idee dat alles wat er in die 4u besproken is er niet in staat. En het advies is zo algemeen.

"Laat Baloe nooit met een kind alleen" no shit.
"Ga een confrontatie met een andere hond uit de weg" écht?

Snap je een beetje? Ik had graag wat meer persoonlijk advies gehad.

Ja, ik weet het allemaal ook niet hoor ik weet enkel dat wat erin staat ik zelf ook wel wist/had kunnen bedenken
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:10:52 #236
176471 oh-oh
pi_73682460
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, toch wel wat meer. Een echte oplossing had ik niet verwacht. Zeker niet naar 10 jaar. Maar ik had toch wel verwacht dat ze me eventueel zou vertellen waar ik qua lichaamstaal bij Baloe op moet letten als hij een andere hond ziet. Hij doet het immers niet altijd.

En waar als zijn angst oid voor kids vandaan komt, en of daar nog wat aan te doen is. Graag had ik ook uitleg gehad over wát ik nou precies met die kong moest doen. Ja, geven. En dan? Moet ik hem dan geven als het kindje binnen is? Of als het kindje nog niet binnen is? Moet ik nog iets bijzonders doen? Hem met mn stem belonen? En wat als die kong op is en het kind is er nog? Moet ik hem dan afleiden?

Ik heb gewoon geen "volledig" gevoel zeg maar. Ik had wel verwacht dat ze me kon vertellen of het angst is voor kinderen, of dominantie.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van dat ik snap wat ik bedoel
Heb je zelf wel goed aangekaart bij die therapeute wat jouw verwachtingen waren?
Ik denk dat een hond van 10 die al al die tijd dezelfde baasjes heeft en hetzelfde gedrag vertoont niet echt nog makkelijk recht te breien is bij diezelfde baasjes.
Maar je kan haar toch gewoon mailen met de vragen die haar rapport bij je opwekken?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:13:03 #237
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73682553
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, kijk het was een hele aardige meid hoor. 4 u geweest en maar 1,5u gerekend. Maar ik heb gewoon het idee dat alles wat er in die 4u besproken is er niet in staat. En het advies is zo algemeen.

"Laat Baloe nooit met een kind alleen" no shit.
"Ga een confrontatie met een andere hond uit de weg" écht?

Snap je een beetje? Ik had graag wat meer persoonlijk advies gehad.

Ja, ik weet het allemaal ook niet hoor ik weet enkel dat wat erin staat ik zelf ook wel wist/had kunnen bedenken
Tsja, dan valt er verder weinig te zeuren inderdaad. Ik ken die dikke verder niet. Laat je hem nu ook al altijd met een muilkorf uit? En wat heeft een andere dan voor zin? Zit daar zoveel verschil tussen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:13:37 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682579
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Q, ik neem aan dat als zij zegt 'kong geven als er een kind op visite is' dat ze dan bedoelt dat hij daar afleiding aan heeft, aan dat ding? Je hoeft er geen ijsdansfiguren mee uit te voeren denk ik Gewoon, vullen en geven. (Denk ik hoor ).
Ja, nee dat snap ik. Maar hij heeft die kong in 10 min leeg. Weg afleiding. En dan? Er wordt uberhaupt niet over de kong gerept. Ik had heel eerlijk gezegd ook wel verwacht dat ze met hem naar buiten ging, hondjes opzoeken en kijken wát hij nou doet. Of met kindjes, ect.
quote:
Dat was ook mijn eerste reactie, maar.... ik denk dat sommige mensen - zou ik misschien net zo hebben - wel iets meer verwachten van een 'gedragstherapeut'. Dat je dan misschien handvatten krijgt die je niet zo uit het eerste de beste hondenboekje kunt halen. Handige tips waarvan je denkt 'Ah! Daar had ik zelf nooit aan gedacht, da's het proberen waard'. Kortom, ik kan me voorstellen dat ze er misschien iets meer van had verwacht, maar een gedragstherapeut is vast weer heel iets anders dan een soort 'hondenfluisteraar', dit is vast meer van het praktische. Geen idee eigenlijk.
Nou! Precies! Tips waarmee ik hem wat rustiger en minder gefocust op andere honden/kids krijg. En geen tips van "laat uw hond niet alleen met een kind"

Als ik Cesar Milan kijk, dan heb ik wel altijd zoiets van "WTF! dat ík daar nooit aan gedacht heb "

Ik had ook graag wel een paar tips over roedelleider gehad.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 15:14:52 #239
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_73682633
quote:
Tja, dat klinkt niet echt als veel hulp.
Wij hebben met Bach Bloesem druppels goede ervaring.
Eén van onze heren (helaas overleden) was ook erg dominant.
Ik heb hem een half jaar "Hulst"Bach druppels gegeven.
Hij was daarna een stuk beter in de hand te houden.
Vaak helpt het als jij als baasje de zelfde druppels neemt, hoe vreemd het ook klinkt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 15:14:55 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73682634
quote:
Ik heb hier een gedragstherapeut gehad voor mijn vorige hond die echt wel tips had waar ik wel wat aan had. Die is hier twee keer geweest. Maar volgens mij heb ik daar geen schriftelijk rapport van gehad maar veel gesprekken en ook de mogelijkheid om hem ten alle tijden te kunnen bellen met vragen.

Maar ik ben ook wel benieuwd wat Qwea voor ogen had Had je gehoopt bepaald gedrag echt aan te kunnen passen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:16:50 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682694
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef JJH het volgende:

[..]

Tsja, dan valt er verder weinig te zeuren inderdaad. Ik ken die dikke verder niet. Laat je hem nu ook al altijd met een muilkorf uit? En wat heeft een andere dan voor zin? Zit daar zoveel verschil tussen?
Dikkie gaat altijd met een korf uit. Volgens haar moet ik een dichte korf (heb nu snuitje) anders kan die niet hijgen. Bullshit. Hij kan zn bek zeker | | Zo'n stuk openkrijgen. Hij kan er zelfs mee drinken. Happen wil niet

En ik moet een halsband. Ja, waarom? Slipketting is ideaal. Als hij flipt alstie een hond ziet is hij enigzinds nog te houden met die ketting. Jaaaa maar een ketting die sloopt volgens haar zn rug ofzo weet ik veel wat ze zei want daar zat artrose in. Dus ik naar Shirley want ik moest er toch zijn, en die vond de reden bullshit. Een normale halsband, prima. Maar niet om de reden omdat hij artrose in zn rug ofzo had want dat was volgens haar onzin want dan deed ie niet zoals ie nu deed. Zij was ook geen fan van de slipketting, maar de reden was kul.

Ik heb gewoon echt het idee dat ik met het rapport geen fuck kan.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 15:17:32 #242
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_73682717
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat zij zegt, en nog een kusje van mij
Wij sluiten ons er ook bij aan.
Mooi dat de muziek en zo klopte.
En nogamaals, heel veel sterkte de komende tijd.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:18:04 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682733
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Heb je zelf wel goed aangekaart bij die therapeute wat jouw verwachtingen waren?
Ik denk dat een hond van 10 die al al die tijd dezelfde baasjes heeft en hetzelfde gedrag vertoont niet echt nog makkelijk recht te breien is bij diezelfde baasjes.
Maar je kan haar toch gewoon mailen met de vragen die haar rapport bij je opwekken?
Dat zeg ik, een oplossing had ik niet verwacht. Die is er ook gewoon niet na 10 jaar. Dat zit er op een gegeven moment zo in dat krijg je er niet uit.

Maar ik had wel meer tips, persoonlijke tips verwacht.

En nee, ik moet dr nog mailen. Ik denk ik ga eerst jullie peilen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2009 @ 15:18:17 #244
163650 Greys
pi_73682740
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
Dan scheelt het niet veel van therapie voor mensen
Ik ben daar ooit vier keer geweest omdat ik even niet meer zo goed wist hoe ik met bepaalde dingen om moest gaan, maar ik kreeg steeds dingen te horen die ik zelf ook wel wist en anders wel had kunnen bedenken. Ik had gehoopt op eye-openers, een schop onder mijn kont, geen idee wat ik precies verwachtte. Maar niet iemand die alleen af en toe hmhmm zou zeggen, amper iets terug zou zeggen en vervolgens tot volgende week! zou roepen. Dus ik ben er maar mee opgehouden en het is toch nog aardig goed gekomen met me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:19:44 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682785
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb hier een gedragstherapeut gehad voor mijn vorige hond die echt wel tips had waar ik wel wat aan had. Die is hier twee keer geweest. Maar volgens mij heb ik daar geen schriftelijk rapport van gehad maar veel gesprekken en ook de mogelijkheid om hem ten alle tijden te kunnen bellen met vragen.

Maar ik ben ook wel benieuwd wat Qwea voor ogen had Had je gehoopt bepaald gedrag echt aan te kunnen passen?
Nee. Dat gedrag is niet meer aan te passen zoals ik dus al aangaf. Maar ik had dus wel tips gewild van "wat als hij weer op een hond gefixeerd is. Hoe krijg ik hem mee, hoe haal ik hem uit die fixatie, ect"

Snap je een beetje?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:21:19 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682831
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan scheelt het niet veel van therapie voor mensen
Ik ben daar ooit vier keer geweest omdat ik even niet meer zo goed wist hoe ik met bepaalde dingen om moest gaan, maar ik kreeg steeds dingen te horen die ik zelf ook wel wist en anders wel had kunnen bedenken. Ik had gehoopt op eye-openers, een schop onder mijn kont, geen idee wat ik precies verwachtte. Maar niet iemand die alleen af en toe hmhmm zou zeggen, amper iets terug zou zeggen en vervolgens tot volgende week! zou roepen. Dus ik ben er maar mee opgehouden en het is toch nog aardig goed gekomen met me
Ik ben in therapie geweest voor mn OCD. Nou aan die kerel heb ik wel íets gehad iig. Meer dan dat ik aan dit rapport heb :$ Ja, misschien ben ik ook wel een zeikerd hoor.

Misschien ligt het wel aan mij. MM weigert hem te lezen, dus ik sta er alleen voor in mijn opinie
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:21:31 #247
176471 oh-oh
pi_73682842
Ik heb t überhaupt niet op gedragstherapeuten voor honden hoor, sinds ik nu bijna 10 jaar geleden met mn eerste pupje keihard weggestuurd weg omdat ie een hopeloos geval zou zijn, bij een hele gerenommeerde gt nog wel
T heeft me bloed zweet en tranen ( en de nodige klappen en pakken rammel gekost ) maar al zeg ik het zelf, die Frits was me toch een partij lief en braaf
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2009 @ 15:21:38 #248
163650 Greys
pi_73682846
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nee dat snap ik. Maar hij heeft die kong in 10 min leeg. Weg afleiding. En dan? Er wordt uberhaupt niet over de kong gerept. Ik had heel eerlijk gezegd ook wel verwacht dat ze met hem naar buiten ging, hondjes opzoeken en kijken wát hij nou doet. Of met kindjes, ect.
[..]

Nou! Precies! Tips waarmee ik hem wat rustiger en minder gefocust op andere honden/kids krijg. En geen tips van "laat uw hond niet alleen met een kind"

Als ik Cesar Milan kijk, dan heb ik wel altijd zoiets van "WTF! dat ík daar nooit aan gedacht heb "

Ik had ook graag wel een paar tips over roedelleider gehad.
Daar heb je je punt al denk ik. Je ziet Cesar op tv, die gaat inderdaad met het dier naar buiten, observeert zelf goed, kijkt hoe het dier op bepaalde situaties reageert. En als jij dan iemand inhuurt en die hoort je verhaal aan, kladdert iets op papier en dat was het dan, dan kan ik me best voorstellen dat jij het Cesar-beeld voor je had en dat dit flink tegenvalt.

Nu alleen nog de vraag of je verwachting dan wel reëel was. Of gedragstherapeuten voor honden in Nederland uberhaupt werken als Cesar. Of ze idd met de hond naar buiten gaan om het gedrag te bekijken. Ik denk dat ik dat trouwens ook wel had verwacht, dat ze met hem naar buiten was gegaan. Dat vind ik geen rare gedachte van je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:24:23 #249
176471 oh-oh
pi_73682951
Hebben jullie trouwens echt een Baloe en een Patou?
( Groucho Marx )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:24:52 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73682962
Senes gaat hem voor me doorlezen (via mail) kijken of het aan mij ligt of dat er idd barre weinig in staat voordat ik dat mens affik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')